וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת של דניס רודמן נבחרה שנייה בדראפט בליגת הכדורגל: "קיבלתי ממנו את הגנים"

טריניטי רודמן נחשבת לכדורגלנים מבטיחה, ורשמה הישג נדיר: נבחרה שנייה בדראפט בגיל 18 בלבד, בלי לשחק במכללות. ומה היא חושבת על אבא?

הכדורגלנית טריניטי רודמן. Brad Smith/ISI Photos, GettyImages
עתיד מבטיח. רודמן/GettyImages, Brad Smith/ISI Photos

משפחת רודמן ממשיכה את השושלת שלה בספורט האמריקאי. הלילה וושינגטון סיפיריט בחרה את טריניטי רודמן בבחירה השנייה בדראפט של ליגת הנשים בכדורגל האמריקאית. רודמן בת ה-18 היא בתו של דניס רודמן כמובן, מי שהיה כוכב NBA והיה חלק משיקגו בולס הגדולה של שנות ה-90 (וכמובן הפיסטונס וקבוצת הבד בויז).

רודמן הצעירה אמורה הייתה לשחק השנה במכללת וושינגטון סטייט, אבל העונה במכללות בוטלה בגלל הקורונה, והיא עברה היישר לליגה הבכירה. נדיר מאוד ששחקנית הופכת למקצוענית עוד לפני ששיחקה דקה אחת במכללות, אבל רודמן הצעירה עשתה זאת, גם בגלל הכישרון שלה וגם בגלל הנסיבות. הרודמנית אף נכללה בנבחרת ארה"ב עד גיל 20 ועזרה לנבחרת לזכות באליפות Concacaf בחודש מרץ 2020.

"רק להיכלל בדראפט, במצב שבו הייתי, ובגיל שלי - רק זה מטורף", אמרה רודמן, "אבל להיבחר במקום השני זה כבר מדהים, לא מהעולם הזה, לא יכולתי לבקש משהו גדול יותר. אני יודעת שלוושינגטון יש קבוצה נהדרת, מאמן מצוין, ואני שמחה להיות חלק מזה".

הרודמנית בפעולה

יש לציין כי היא הבת של דניס רודמן מאשתו השלישית, מישל, והיא לא התראתה הרבה עם אביה במהלך חייה. אגב, דניס רודמן נבחר רק במקום ה-27 בדראפט. על אביה היא סיפרה ש"ברור שהוא היה ספורטאי מדהים" והודתה ש"ברור שקיבלתי ממנו את הגנים האלה", אך הבהירה שהיא לא מתכוונת לנהוג כמוהו או לרכוב על הגב שלו כדי לפתח לעצמה קריירה. "אני טריניטי, לא הבת של דניס", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully