וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההתעניינות של באר שבע ובית"ר: אשדוד לא מוכנה למכור את שגיב יחזקאל

12.1.2021 / 9:38

ג'קי בן זקן מעדיף שהחלוץ שפורח העונה יישאר ויסייע בניסיון להשיג כרטיס לאירופה. בקבוצה לא פוסלים את האפשרות שהוא אף יאריך חוזה

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 1:2/ספורט 1

שגיב יחזקאל הוא אחד השמות הבולטים שנקשר לחלון ההעברות שייפתח בשבוע הבא. הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים רוצות אותו מאוד והיו שמחות להיכנס למשא ומתן. אלא שלמרות שבמ.ס. אשדוד יכולים לעשות קופה על השחקן, ג'קי בן זקן לא מוכן לדון על מכירתו.

בן זקן משוכנע שזו עונה אותה צריכה הקבוצה שלו לסיים עם כרטיס לאירופה והוא רואה ביחזקאל גורם חשוב בהצלחה. בנוסף לכך, באשדוד לא פוסלים את האפשרות שיחזקאל גם יאריך חוזה בסופו של דבר. במועדון מדברים על כך שהשחקן בן ה-25 הסתובב בכמה תחנות בליגת העל (הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, קרית שמונה ובני יהודה), אבל את התקופה הכי טובה שלו הוא חווה כעת, כשהוא נהנה מכדורגל ומרגיש גורם דומיננטי ובכיר בתוך קבוצה.

שחקן הפועל תל אביב שי אייזן, מול שחקן מ.ס. אשדוד, שגיב יחזקאל. לירון מולדובן
יאריך חוזה בסופו של דבר? שגיב יחזקאל/לירון מולדובן

יחד עם זה, כדורגל הוא מאוד נזיל ודברים עוד יכולים להתפתח, במיוחד אם אשדוד תנחית שחקן התקפה זר שיוכל לפצות על עזיבת יחזקאל. בכל זאת, מדובר באפשרות עסקית אטרקטיבית מכיוון שאשדוד קיבלה את יחזקאל ללא תמורה ואם תסכים למכור בחלון ההעברות הקרוב, היא תוכל לעשות תשואה יפה מאוד.

עוד בוואלה!

במ.ס. אשדוד מרגישים משהו אחר: "לא מתביישים לדבר על אירופה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully