וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חברות בחו"ל הוזהרו שלא לעשות עסקים עם בן ח'ליפה

12.1.2021 / 7:53

מידע חדש שהגיע להתאחדות מגביר את החשדות בנוגע לרוכש המיועד ועכשיו אפילו בבית הנשיא חשים מבוכה. במועדון קיבלו בהבנה את ההחלטה של אצילי להצטרף למכבי חיפה ("היה צריך להציע לו שכר הרבה יותר גבוה") ומפנימים: הקבוצה נמצאת בקיפאון מקצועי

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

בבית"ר ירושלים מודאגים מהאיטיות של הקבוצה בחלון ההעברות. הירושלמים לא התחזקו עד כה באף שחקן ובשלב זה לא נראה ששחקנים משמעותיים יחתמו בתקופה הקרובה. במועדון מחפשים שחקנים ישראלים שיכולים לשדרג את הקבוצה ומחזיקים ברשימה של מועמדים זרים, אבל בשלב זה נראה כי כל עוד עסקת חמד בן ח'ליפה לא עוברת בוועדה להעברת זכויות, לא יצורפו שחקנים שוברי שוויון.

במועדון אמרו אתמול על החתימה הצפויה של עומר אצילי במכבי חיפה: "אפשר להבין את הבחירה שלו. כדי למשוך אותו לבית"ר במצב הנוכחי על פני חיפה, היה צריך להציע לו שכר הרבה יותר גבוה". האמת היא שבית"ר הציעה הצעה די דומה לזאת של חיפה אבל ויתרה בשלב מוקדם של המגעים, לאחר שהבינה שהשחקן ונציגיו מכוונים לחיפה. שמות של ליגיונרים נוספים כמו דור מיכה ובן שהר לא נמצאים בעדיפות בשלב הזה והמטרה היא לתת כמה שיותר דקות לירדן שועה, חלאופילו פלייטר ומתאוסיניו שאמור לחזור למגרשים.

עומר אצילי עם נחיתתו בישראל. לירון מולדובן
בית"ר מבינה: לא היה לנו סיכוי. אצילי/לירון מולדובן

למעשה, בית"ר נמצאת כעת בקיפאון מקצועי. שמות כמו מאוויס צ'יבוטה וקני סייף נמצאים ברשימות, אבל מכאן ועד מו"מ מתקדם המרחק גדול. בבית"ר לא פסלו אתמול את האפשרות שהקבוצה לא תתחזק ביותר משחקן או שניים שישלימו את הסגל ולא מעבר לכך.

בנוגע לעסקת חמד בן ח'ליפה, להתאחדות לא מפסיק להגיע מידע בנוגע לאמירתי. על פי מידע שהגיע לחברת החקירות, לפחות 10 עסקאות בהן רצה השיח' לקחת חלק, לא נעשו משום שחברות חקירות בחו"ל המליצו לא לעשות איתו עסקים.

בהתאחדות לכדורגל ממליצים בשלב זה למשה חוגג לקחת צעד אחורה בעסקה. אגב, גם בבית הנשיא ששלח מכתב ברכה וקריאה לשיח' להגיע לירושלים, חשו מבוכה בעקבות המידע שהתגלה על בן ח'ליפה. כעת גם אם העסקה תצא לפועל, הדברים ייבדקו לעומק לפני שהשיח' יוזמן למשכן או שתיעשה פעולה כלשהי בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully