וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במ.ס. אשדוד מרגישים משהו אחר: "לא מתביישים לדבר על אירופה"

8.1.2021 / 8:36

הניצחון על הפועל תל אביב שכנע: "יש משהו שונה, זה לא מקרי". גורדנה: "התוצאות האחרונות מעיפות אותנו קדימה". מחמאות לצבטקוביץ'

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 1:2/ספורט 1

מ.ס. אשדוד יוצאת לפגרה הכפויה של הסגר השלישי כשהיא במקום השלישי בליגת העל עם משחק חסר. אחרי הניצחון 1:2 אתמול (חמישי) על הפועל תל אביב שהושג אחרי שאשדוד כבר הייתה בפיגור, מתחילים במועדון כבר לדבר על כרטיס לאירופה בסוף העונה.

"יש כאן משהו אחר וזה כבר לא מקרי", אמרו אמש במ.ס. אשדוד. "עברנו שבוע מטורף עם עשרה חולי קורונה, שלוש בדיקות והמתנה לתשובות. רק כמה שעות לפני המשחק ידענו שיש משחק ובסוף פתחנו בפיגור וניצחנו. נבנה כאן דבר אחר העונה ולא צריך להתבייש לדבר על מטרות של כרטיס לאירופה בסוף העונה".

המאמן רן בן שמעון שיבח את ננאד צבטקוביץ' שלא התאמן כל השבוע אחרי שנמצא חיובי גבולי ורק אתמול בבוקר קיבל הודעה שבבדיקה הנוספת הוא יצא שלילי. הבלם הסרבי עשה עבודה מצויינת והסתייע גם בניר ברדע שחזר לשחק אחרי תקופה בה ייבש אותו בן שמעון והוא בכל זאת עלה לשחק נחוש ותרם את חלקו.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. לירון מולדובן
זה כבר לא מקרי. אשדוד חוגגת/לירון מולדובן

עיקרי הדברים

  • אחרי הניצחון על הפועל תל אביב, מ.ס. אשדוד כבר לא חוששת לדבר על אירופה
  • רועי גורדנה: "התוצאות של מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה מעיפות אותנו קדימה"
  • ננאד צבטקוביץ' סחט מחמאות מרן בן שמעון על ההקרבה. גם ניר ברדע התלבט

בקבוצה גם פירגנו לרועי גורדנה שכבש את שער הניצחון אחרי שחטף כדור ברחבת ה-16 של אשדוד ודהר לאורך כל המגרש עד שנהנה מהשמטה של ארנסטס שטקוס כדי לגלגל מקרוב פנימה. גורדנה אמר בתום המשחק: "התוצאות של מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה אל מול הניצחון שלנו, מעיפים אותנו קדימה. נחזור מהסגר ונחפש המשכיות. נעשה עכשיו פסק של זמן של שבועיים בתקווה שהקורונה כבר תעזוב אותנו ונחזור לחיים נורמליים".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully