וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ביטון חתם בהפועל תל אביב: "תמיד היתה לי פינה חמה בלב למועדון"

12.1.2021 / 11:01

המגן הימני זכה לחוזה לשנתיים וחצי, יקבל את משכורת ינואר ממכבי תל אביב ויפוצה על ידי הפועל באר שבע ב-30 אחוז משכר הבסיס שאמור היה לקבל בעונה הבאה. שלומי אזולאי החלוץ מועמד להצטרף, בני יהודה רוצה את בואטנג

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 1:2/ספורט 1

בן ביטון חתם היום (שלישי) רשמית בהפועל תל אביב לשנתיים וחצי, לאחר שעד שעות הערב אתמול סוכמו כל תנאי השחרור שלו ממכבי תל אביב והתרת חוזהו בהפועל באר שבע בעונה הבאה. מכבי תל אביב תשלם לביטון את משכורת בעבור חודש ינואר ואילו באר שבע תפצה את המגן ב-30% משכר הבסיס של העונה הבאה, על מנת להשלים את שכרו.

ביטון, שהפך לשחקן החיזוק החמישי של האדומים בחלון הנוכחי אחרי דן איינבינדר, לידור כהן, גיל יצחק ואופק ביטון, אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להיות כאן, במועדון שגדלתי בו, מקום שתמיד הייתה לי פינה חמה בלב עבורו. אעשה הכל לעזור לקבוצה לצאת מהמצב שהיא נקלעה אליו, זה מועדון שחייב להיות בליגה הראשונה, זה ברור לכולם. יש בי אמונה גדולה בקבוצה הזו".

ביטון, 30, גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב אך עזב את הקבוצה הבוגרת בלי לשחק ולו משחק אחד בשורותיה. לאחר שנים בסקציה נס ציונה והפועל נצרת עילית עבר ב-2013 להפועל באר שבע, שם הפך לאחד המגנים הימניים הטובים בארץ וסייע לקבוצה מבירת הנגב לזכות בשלוש אליפויות ברציפות. בקיץ שעבר הועבר למכבי תל אביב, בה מיעט לקבל דקות משחק. ביטון שותף העונה בשלושה משחקי ליגה בלבד ורשם 159 דקות במצטבר.

בן ביטון שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
שלוש קבוצות היו מעורבות בעסקה. בן ביטון מוצג/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הפועל תל אביב לא מתכוונת להסתפק בביטון והמטרה היא להתחזק עד חזרת הליגה בשני שחקנים לחלק הקדמי. פאטוס בצ'יראי עדיין לא קיבל שחרור מויסלה קרקוב אך במועדון משוכנעים שהוא ישיג אותו עד סוף השבוע. מעבר לבצ'יראי, במועדון יצרפו עוד קשר התקפי יצירתי, כאשר שלום אדרי ורמזי ספורי נמצאים על הפרק. גם האופציה לצרף את שלומי אזולאי כחלוץ נוסף נמצאת על הפרק. חלוץ אסטרה ג'ורג'יו נמצא בחופשה בישראל ובודק את האופציה לחזור לישראל בשל העובדה שלא זוכה לקבל שכר ברומניה.

אחרי שיושלם הרכש, ניר קלינגר ישלים מהפך בו מחצית משחקני ההרכב יוחלפו בשחקנים חדשים. בן ביטון, דן איינבינדר, לידור כהן, אופק ביטון ועוד שני שחקנים שיצטרפו לחלק הקדמי, יאפשרו למאמן להעמיד סגל שונה לחלוטין. בשל העובדה שלא ניתן לערוך משחקי אימון, קלינגר עורך משחקים פנימיים כדי לבחון אפשרויות ולהכניס את השחקנים החדשים לכושר משחק.

ויש גם מי שעשוי לעזוב: בני יהודה מתעניינת בעמנואל בואטנג והוא עשוי לעבור לשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully