וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט שכטר: מכבי תל אביב טרם החליטה על דרך פעולה עם החלוץ

12.1.2021 / 6:36

במועדון מעריכים את החלוץ הוותיק ששוקל את המשך דרכו, אבל לא רוצים להתערב לפטריק ואן לוון בהחלטות המקצועיות. במקביל השחקנים לוחצים לא לוותר עליו, והחלוץ שמקבל המלצות "לא לשבור את הכלים" עדיין מגבש החלטה: "מוקדם לדעת לאן הסיפור הזה הולך"

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

במכבי תל אביב עדיין לא בחרו כיצד להתייחס לטענות של איתי שכטר על קיפוח מקצועי. במועדון מעריכים את החלוץ, אבל לא רוצים להתערב לפטריק ואן לוון בהחלטות שלו כמאמן הקבוצה. בסביבת המועדון וגם אצל חלק מהשחקנים הייתה אתמול תמימות דעים לפיה אסור למכבי תל אביב לוותר על החלוץ הוותיק. בעיני רבים משחקני הקבוצה שכטר הוא דמות מובילה ועדיין חלוץ איכותי, שמכבי תל אביב עוד תוכל ליהנות ממנו, אם תדע להתנהל מולו בצורה הנכונה.

שכטר היה רוצה לחזור להיות הרבה יותר מעורב ואין אצלו עדיין החלטה חד משמעית כלשהי. הוא הביע את תסכולו ואכזבתו ממעמדו החדש בשיחות עם גורמים שונים וביניהם ברק יצחקי, אך טרם החליט כי הוא מבקש לעזוב. "עוד מוקדם לדעת לאן הסיפור הזה הולך", אמרו אמש בסביבתו של החלוץ. רבים המליצו אתמול לשכטר לא לשבור את הכלים ולא לעשות צעד פזיז עליו הוא יתחרט בהמשך.

עוד בוואלה!

איתי שכטר שוקל את המשך דרכו במכבי תל אביב: "לא מסוגל להמשיך כך"

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב סיאנדה קולו שחקן הפועל תל אביב. ., אריאל שלום
הדילמה נמשכת. שכטר/אריאל שלום, .

בתוך כך ממשיכים במכבי תל אביב באימוני הפגרה וינסו להימנע מהתערבות כירורגית אצל דן גלזר שסובל מכאבים בשרירי הבטן ובשל כך החמיץ את המשחק האחרון מול בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully