וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר שוקל את המשך דרכו במכבי תל אביב: "לא מסוגל להמשיך כך"

11.1.2021 / 12:00

החלוץ הוותיק פגוע ממעמדו שנותר זהה גם תחת ואן לוון והבהיר לברק יצחקי שאם תהיה אליו פנייה מקבוצה אחרת הוא ירצה לעזוב. אחרי שלא שותף במשחק האחרון אמר שחקן בקבוצה: "יוצא דופן לראות אותו מצוברח, הוא הרוח החיה של הקבוצה"

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

איתי שכטר שוקל את דרכו במכבי תל אביב ועשוי לבקש לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות שייפתח בשבוע הבא. החלוץ שיחגוג את יום הולדתו ה-34 בחודש הבא והיה שותף לשתי האליפויות האחרונות, מאוד פגוע ממעמדו במכבי תל אביב כשהשיא היה במשחק האחרון מול בני יהודה ביום חמישי.

שכטר התחמם לאורך דקות ארוכות ולבסוף העדיף המאמן פטריק ואן לוון לא להכניס אותו כחילוף חמישי בצוותא עם דן ביטון. שחקנים במכבי תל אביב סיפרו ששכטר נראה עצוב מאוד בסיום המשחק והתקשה להסתיר זאת. "לראות את שכטר כך, זה לא להאמין. הוא הברומטר של חדר ההלבשה והרוח החיה של הקבוצה. פתאום לראות אותו מצוברח כך בלא מעט משחקים זה יוצא דופן", סיפר בסוף השבוע שחקן בקבוצה.

למצב רוחו השפוף שמים לב כולם במכבי תל אביב. בימים האחרונים התקיימה אף שיחה בין שכטר לברק יצחקי בה אמר החלוץ לחברו שמשמש כמנהל מקצועי שהוא לא מסוגל להמשיך בצורה הזו ושאם תהיה אליו פנייה מקבוצה אחרת, הוא ירצה לעזוב.

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום, אריאל שלום
"הוא הברומטר של חדר ההלבשה". איתי שכטר/אריאל שלום, אריאל שלום

אתמול בריאיון של גיאורגיוס דוניס כאן הוא דיבר על שכטר. המאמן היווני הודה ששכטר הוא הראשון שנפגע מכך שאלכסנדר פשיץ' הוא החלוץ המוביל במכבי תל אביב והוסיף כי הוא לא רואה שמעמדו של שכטר השתנה כתוצאה מזה שפטריק ואן לוון החליף אותו.

ואכן, שכטר קיווה שאחרי עזיבת דוניס הוא יקבל יותר דקות. במשחק הראשון של ואן לוון מול עירוני קרית שמונה, שכטר נכנס כמחליף ועזר לנצח את המשחק גם בזכות הלחץ שהפעיל על שניר לוי לאשר את הפנדל השגוי על מתן חוזז בתוספת הזמן. בדרבי לאחר מכן נכנס בדקה ה 77, אבל מול מכבי פתח תקוה שוב עלה רק בתוספת הזמן כדי לגרד את השעון וכאמור במשחק האחרון מול בני יהודה, כבר לא קיבל דקה כשהמאמן ההולנדי מעדיף למעשה לבצע רק ארבעה חילופים.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים עוקבת אחר התפתחויות בגזרת איתי שכטר

לכתבה המלאה
פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
העדיף לבצע רק ארבעה חילופים ולא להכניס את שכטר. פטריק ואן לוון/דני מרון

שכטר שיחק העונה ב-19 מתוך 26 משחקים הקבוצה, פתח בחמישה בלבד והשלים 90 דקות רק במשחק אחד - ההפסד 3:1 בזלצבורג. הוא כבש בסך הכול שני שערים. החלוץ מרגיש רע מאוד עם הדקות שהוא מקבל. למרות שהוא בכושר אישי טוב, הוא לא הולך ונעשה צעיר יותר ולכן הוא רוצה ליהנות מהתקופה שנותרה לו לשחק. ספק רב אם הוא יוכל להמשיך ולהחזיק מעמד כשהוא לא משחק ולא נספר על ידי הצוות המקצועי.

לא מן הנמנע שבחודש הקרוב בתוך חלון ההעברות יחליט לבקש לעזוב את מכבי תל אביב כדי ללכת לשחק יותר ולהחזיר לעצמו את חדוות המשחק. שכטר יסיים את חוזהו במכבי תל אביב בתום העונה ואם יעבור לקבוצה אחרת, ירצה לחתום על חוזה לעונה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully