וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עוקבת אחר התפתחויות בגזרת איתי שכטר

11.1.2021 / 13:02

אם החלוץ יסיים את דרכו במכבי תל אביב בחלון ההעברות הקרוב, בקבוצה צפויים לפנות אליו ולנסות לצרפו. התלבטות במועדון בנוגע לגרצ'קין

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

בבית"ר ירושלים עוקבים אחר התפתחויות בגזרת איתי שכטר, שביקש לעזוב את מכבי תל אביב. למרות שבמועדון מעריכים שהחלוץ לא ישוחרר, במועדון מתכוונים לעקוב אחר הנושא ואם בסופו של דבר שכטר יסיים את דרכו אצל הצהובים, בית"ר ירושלים צפויה לפנות אליו ולנסות לצרפו. כזכור, גם בקדנציה הקודמת של החלוץ בבירה הוא הגיע בינואר ושיחק תחת סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. אז, אחרי תקופה רעה במכבי חיפה, הוא חזר לחיים אצל הצהובים שחורים שם הפך לשחקן משמעותי בשנתיים וחצי הבאות עד שעבר למכבי תל אביב.

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד מעניק חולצה ממוסגרת לשחקן מכבי תל אביב איתי שכטר. ברני ארדוב
יחזור לאקסית? שכטר בטקס הפרידה מבית"ר/ברני ארדוב

בצד המקצועי, לאחר שהבינו שעומר אצילי בדרך למכבי חיפה, על הפרק נמצאים במועדון מספר שמות, כמו אלה של מאוויס צ'יבוטה וקני סייף, אך הסיכויים להגעתם נמוכים. בנוגע למתן חוזז, בשלב זה אין תשובה ממכבי תל אביב באם הם יהיו מוכנים להשאילו עם אופציה לרכישה. בבית"ר ירושלים ישנה התלבטות בנוגע למקס גרצ'קין היות ולא שיחק בחודשיים האחרונים לאחר פציעה, וייתכן שיעדיפו שיישאר באוקראינה או יושאל לקבוצה אחרת עד לתום העונה, כאשר בתום העונה המטרה היא להחתימו על חוזה ארוך טווח. יחד עם זאת, במועדון אמרו שההחלטה הסופית תתקבל רק בהמשך החלון.

בנוגע לאנטואן קונטה, במועדון הבהירו כי ללא קשר למשפטו שייפתח, הוא לא ישוחרר ללא תמורה ורק אם תהיה קבוצה שתשלם עבורו דמי העברה יסכימו לשחררו. השחקן עצמו הבהיר לראשי המועדון כי אם לא תהיה לו הצעה אטרקטיבית הוא מעדיף לסיים את העונה בישראל ולהיות שחקן חופשי בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully