וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי נבחר לשחקן המחזור בהולנד: "זה נותן תקווה להמשך העונה"

חלוץ פ.ס.וו זכה למחמאות לאחר הצמד מול אייאקס: "הראה כמה הוא חד מול השער והוכיח שהוא יכול לעשות את זה גם במשחקים גדולים"

תקציר: צפו בצמד של חלוץ פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מול אייאקס/ספורט 1

בשעה טובה ומוצלחת, ערן זהבי סוף סוף הגיע לליגה ההולנדית. הכוכב הישראלי שפתח בצורה מאכזבת את עונת 2020/21 הופיע אמש (ראשון) ובגדול למשחק העונה מול אייאקס, עם צמד מהיר שהעניק לפ.ס.וו 0:2 על היריבה המרה. האלופה אמנם הצליחה לחזור ל-2:2 ובכך שמרה על הפסגה, אך גם זהבי, גם מאמנו וגם הפרשנים מעריכים שמעתה והלאה ייפתח דף חדש.

ב"voetbal international", אתר הכדורגל הגדול בהולנד, בחרו בזהבי לשחקן המחזור. "הוא עשה מה שלא עשה כבר חודשיים - לכבוש בליגה. החששות עלו: האם הוא באמת מתאים לפ.ס.וו? הבכורה מול רוזנבורג היתה מבטיחה, אבל לאחר מכן הוא דעך וחטף ביקורות רבות. אמש, זהבי הוכיח שהוא יכול לעשות את זה גם במשחק גדול. הוא הראה כמה הוא חד מול השער, זכה לציון 8 ונבחר לשחקן המחזור, וכל זה אחרי שלא שיחק מאז ה-3 בדצמבר בשל פציעות. החזרה המוצלחת שלו נותנת תקווה להמשך העונה".

ההופעה הנהדרת היתה מתוקה בין היתר בשל היריבה - אייאקס, שלפי דיווחים התעניינה בו בזמן שבסופו של דבר חתם בפ.ס.וו. קבוצת הפאר מאמסטרדם אמנם הכחישה את הדברים, אך העיתונאי ההולנדי ולנטין דריסן, שנחשב לאחד המבקרים החריפים ביותר של זהבי עד אתמול, טען לאחר המשחק: "זהבי צילם סדרת ריאליטי כשאריק טן האח צלצל אליו. הוא רצה אותו. כשאייאקס ואן האח המשיכו להכחיש, זהבי אמר, 'נתראה באמסטרדם'. זה עבד לו היטב, כי הוא כבש צמד. זו היתה הנקמה שלו".

לפני מספר חודשים נרשמה מלחמת גרסאות של ממש בין הצדדים. "זהבי הוצע לנו, אבל סירבנו", התעקש מאמן אייאקס, מה שהכעיס את הכוכב הישראלי. במסיבת העיתונאים בה הוצג בפ.ס.וו ירה בחזרה: "לא אהבתי את האמירות מצד אייאקס. כל אחד שמסתכל על עצמו יודע מי דובר אמת, ולא אגיד מי מעבר לזה".

זהבי עצמו כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "התגעגעתי לתחושה הזאת, היה משחק חוץ קשה ואנחנו כבר מחכים למשחק הבא". מאמנו רוג'ר שמידט הוסיף בסיום: "העובדה שהוא מבקיע תעניק לו ולנו ביטחון. ידענו אילו איכויות יש לו, בגלל זה הבאנו אותו לכאן".

באתר Soccernews, אחד מאתרי הכדורגל הגדולים בהולנד, העניקו לזהבי את הציון 8 - כמו חברו להתקפה דוניל מאלן, שבישל לו את צמד השערים. "הוא היה מצוין", נכתב. "עד לא מזמן ביקרו אותו על תפוקת השערים שלו, שדעכה באיינדהובן. הוא שם לביקורות הללו סוף מול אייאקס, כי ידע להיות במקום הנכון בזמן הנכון".

בעיתון "דה חלדרלנדר" בחרו בישראלי לנבחרת המחזור וכתבו: "הוא כבש רק שער אחד בחצי הראשון של העונה, אבל פתח היטב את השנה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully