וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל איל ברקוביץ': בית"ר ירושלים החליפה חברה להשכרת רכב

11.1.2021 / 8:00

המנהל המקצועי החדש של הפועל פ"ת חשף חוב של המועדון באחת התוכניות, בקבוצה טוענים שהדברים הודלפו מהחברה שמשכירה להם את הרכבים ועברו לחברה אחרת. גורמים בהתאחדות ימליצו לחוגג לקחת צעד אחורה בכל הקשור לעסקת בן ח'ליפה

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

המנהל המקצועי החדש של הפועל פתח תקוה, איל ברקוביץ' הוא דמות לא אהודה בבית וגן, בעיקר לנוכח הביקורות התכופות והקשות שלו על הבעלים משה חוגג והזלזול שלו בעסקת השותפות עם השיח' חמד בן ח'ליפה. מסתבר שברקוביץ' מצליח להרגיז אנשים בבית"ר ירושלים, עד שפליטת פה אחת שלו גרמה לקבוצה להחליף את חברת השכרת הרכב איתה היא עובדת.

באחד מהפאנלים בו נכח ברקוביץ' בשבוע שעבר הוא דיבר על חובות שיש לבית"ר ירושלים וציין כי לאחרונה סיפר לו חבר כי חייבים לו מהמועדון כחצי מיליון ש"ח. בקבוצה עשו הצלבות לדברים והגיעו מבחינתם למסקנה כי הדברים יצאו מכיוונה של חברת השכרת הרכב.

במועדון טענו גם כי הסכום לא מדוייק, אך בשל הדלפת הדברים הוחלט להפסיק את ההתקשרות מיידית עם החברה ואף הודיעו לנציגיה כי ההחלטה נעשית בעקבות הדברים שהודלפו לברקוביץ'. בקבוצה גם הספיקו לחתום על הסכם חדש עם חברת "אלדן", ששירתה את המועדון ושימשה כספונסרית במשך שנים בעבר, כאשר כבר אתמול החלו להחליף את הרכבים. בבית"ר הבהירו שמעבר לנושא ההדלפה, תקופה ארוכה שהם לא היו מרוצים מחברת ההשכרה והחליטו לחפש חלופות: זה היה בהחלט הטריגר אבל אנחנו בוחנים כבר הרבה זמן אופציות נוספות.

אופירה וברקוביץ' אייל איל ברקוביץ'. קשת 12, צילום מסך
דמות לא אהודה בבית וגן. ברקוביץ'/צילום מסך, קשת 12
מקס גרצ'קין שחקן זוריה לוגנסק. אתר רשמי זוריה לוגנסק, אתר רשמי
במועדון עדיין מתלבטים בנוגע אליו. גרצ'קין/אתר רשמי, אתר רשמי זוריה לוגנסק

באשר לעסקת בן ח'ליפה, במועדון מתייעצים עם מספר עורכי דין בנוגע לאפשרויות לצלוח את הוועדה להעברת זכויות, אך בכל מקרה חוגג הבהיר כי לא יוותר ויפעל בכל האמצעים עד אשר השייח' יוגדר כשותף שלו. יחד עם זאת, בעקבות כל הממצאים בימים האחרונים, גורמים בהתאחדות ימליצו לחוגג לקחת צעד אחורה עם העסקה לפני שהדברים יגיעו למקומות שליליים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully