וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "פנינו למשרד עו"ד כדי לפתור את עניין תעודת היושר"

בעלי בית"ר ירושלים התראיין ב"כאן 11" וסיפר על פתרון אפשרי לבעיה עם בן ח'ליפה: "המתחרים חוששים מאיתנו ומפריעים לעסקה"

תקציר: העצבים של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג במהלך המשחק מול הפועל חיפה/ספורט 1

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג התארח הערב (שבת) בתכנית "הכול פוליטי" בכאן 11 ודיבר על העסקה עם השייח' חמד בן ח'ליפה, העיכובים בה וסוגיית תעודת היושר שהוא לא מצליח לנפק.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אשתו ענבל. דני מרון
"יש אינטרסים גדולים וכוחות חזקים שיוצאים נגד העסקה". חוגג/דני מרון

חוגג פתח ואמר למראיין: "תעודת יושר זה פשוט מאוד בשבילי ובשבילך, הולכים למשטרה ומקבלים. איחוד האמירויות זה לא דמוקרטיה והוא חלק ממשפחת המלוכה. הוא לא יכול להיכנס לתחנת משטרה ולבקש תעודת יושר. כל המידע הפרטי של בני המלוכה הוא לא חשוף. עצם העובדה שיש לו דרכון עם חסינות דיפלומטית, אמורה להספיק. פנינו למשרד עורכי דין מקומי שייתן חוות דעת בנושא ונפתור את זה כך או אחרת. כל עוד אני בבית"ר ורק מכניס שותף, מה זה משנה? הכול בסדר. גם אם הוא לא יזרים, אכעס עליו מאוד, אבל זה לא עניין של ההתאחדות. בוא נשים את העניין הכלכלי בצד".

חוגג נשאל מדוע לדעתו יש כל כך הרבה ביקורת על העסקה ומדוע היא מתעכבת וענה: "למה עושים את זה? יש אינטרסים גדולים וכוחות חזקים שיוצאים נגד העסקה. צריך לחקור למה. זה שילוב של מתחרים שחוששים מהעוצמה שתהיה בבית"ר. יש גם את הגרעין הגזעני שלא רוצה בעסקה הזו ועושה הכול כדי למנוע אותה. הם שולחים מכתבים בלי סוף, עשרות אלפי הודעות מדי שבוע לחברי הוועדה. אני משוכנע שכל חברי הוועדה חוששים מאוד לעשות תנועה לכל כיוון ונזהרים מאוד. האיש בא, סיפק מידע ובתוך שנייה וחצי הוועדה הזו וההתאחדות הדליפו את כל המידע לתקשורת. איך אתה היית מרגיש אם כל המידע הפרטי שלך היה מודלף ככה? זה מסר רע מאוד שאנחנו מעבירים למישהו ממדינה שעכשיו עשינו איתה שלום. האיש הזה מקבל הרבה אש מהעולם הערבי ומגלה המון אומץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully