וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "לאמן את הפועל פתח תקוה? זה רעיון לא רע בכלל"

ה"קוסם" ערך מסע"ת ראשונה וירה: "אומרים שהדרך לנבחרת מתחילה בפתח תקוה". על ההשקעה הכספית: "הכסף פחות חשוב בליגה הלאומית". על העתיד: "זה אחד המועדונים הגדולים בארץ, אשאר גם אם נרד ליגה"

מירי רגב ואייל ברקוביץ' מתעמתים באולפן "אופירה וברקוביץ'"/צילום מסך: קשת 12

אחרי המינוי המפתיע של איל ברקוביץ' למנהל המקצועי, ערכת הפועל פתח תקוה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים בהשתתפות המנכ"ל אבי יחיאל, יו"ר עמותת "הכחולה" שגיא שיינר וברקוביץ' עצמו. ביום חמישי הודיעה עמותת האוהדים ששחקן העבר קיבל את הסמכויות המקצועיות בקבוצה הבוגרת - החל מבחירת הסגל וכלה בצוות המקצועי.

במסיבת העיתונאים ניסו ברקוביץ' ושאר הבכירים במועדון להסביר מהי הגדרת התפקיד של ברקוביץ', אחרי ההודעה העמומה בחמישי בה נכתב על "הסכם שותפות" שנחתם עם שחקן העבר.

איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל פתח תקוה. מתוך יוטיוב, צילום מסך
אולי הוא בכלל יאמן? ברקוביץ'/צילום מסך, מתוך יוטיוב

אייל ברקוביץ' פתח את המסע"ת וסיפר קצת על התפקיד החדש שלו: "כולם יודעים שהפועל פתח תקוה לא נמצאת במקום שהיא צריכה להיות. אנחנו פה ביחד ננסה להחזיר את הקבוצה לימים היפים. אני חושב שבמועדון הזה יש שלושה דברים שבגללם באתי לכאן. 1. זה מועדון גדול עם מסורת. 2. האנשים שנפגשתי איתם הם אנשים חיוביים ומסורים. 3. למרות המצב המקצועי הקשה של הפועל פתח תקוה, אני כן ראיתי דברים חיוביים. יש פה מתקן יוצא מהכלל, רמה טובה והכי חשוב - יש כאן מועדון".

"כשהגעתי לפה בשנייה האחרונה אמרתי לעצמי שיש לי הרגשה שבעוד שנתיים, שלוש הפועל פתח תקוה תגיע לאן שהיא צריכה להגיע. כמובן שצריך בשביל זה סבלנות וקצת כסף. אני חושב שברמות האלו כסף לא הכי משפיע. גם אם נביא מיליון דולר, שחקנים מליגת העל לא רוצים לבוא לפה. צריך ארגון מסודר ויש אותו".

על ההשקעה הכספית שלו במועדון: "זה הכול במשותף עם האוהדים. האוהדים הם חלק בלתי נפרד מהמועדון הזה ומה שאנשים לא יודעים זה שהם תורמים הרבה מאוד כסף. ברגע שהם תורמים, מי אני שאגיד שהאוהדים בצד. הכסף כרגע לטעמי הוא פחות חשוב".

עוד בוואלה!

בעלים או מנהל מקצועי? אייל ברקוביץ' "חתם על הסכם שותפות" בהפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
אבי יחיאל עם איל ברקוביץ' הפועל פתח תקוה. האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
לאן תוביל הדרך המשותפת הזו? ברקוביץ' עם אבי יחיאל המנכ"ל ושגיא שיינר יו"ר העמותה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה

"אני ראיתי קבוצה טובה בחודש האחרון שצפיתי בה משחקת. אנחנו נביא שניים, שלושה שחקנים ונתחזק. אבל אין הבדל בין הקבוצות. ראיתי את המשחק מול הפועל ירושלים השנייה, לא היה הבדל ברמה. גם אם הפועל פתח תקוה תרד ליגה, אני אשאר בהפועל פתח תקוה. כשהגעתי לפה היום, אמרתי לעצמי שזה לא משנה באיזו ליגה, זה מועדון גדול. אני לא מכיר הרבה מועדונים שכשיחזור הקורונה, יהיו 4,000 או 5,000 אוהדים. אני לא מפחד מכישלון ולא אשאר במקום שלא רוצים אותי. כל עוד רוצים אותי, נקווה שנוכל להצעיד את המועדון הזה למקום שהוא יכול להיות".

ברקוביץ' סיפר על היתרונות והחסרונות במודל של קבוצת אוהדים: "זה שיש אוהדים זה כבר טוב. הייתי בראשון לציון ומכרנו 12 כרטיסים. זה לא כיף להיות במועדון בלי אוהדים. נכון שיש גם יותר לחץ, אבל אני אוהב את זה. הוועד והעמותה יש להם אצלנו שקיפות מלאה לדעת בכל רגע נתון מה אנחנו עושים".

על גיוס הכספים: "אני התחייבתי להביא ספונסרים וסכום מסויים מההון האישי שלי. בנוסף נביא עוד ספונסרים וככה נביא כסף. בנוסף אנחנו נחפש משקיע, אם יבוא משקיע גדול אני אפנה את הדרך".

על השאלה האם הוא התחייב שאחיו לא יאמן בהפועל פתח תקוה: "מבחינת מאמן, ניר הצליח. הוא הצליח בכל מקום שאימן והוכיח שהוא ראוי. מבחינת אם הוא יהיה פה או לא, עד סוף השנה יש פה מאמן. אם הפועל פתח תקוה תרצה את ניר, אז הוא יהיה פה. אני מבטיח לכם שזו לא תהיה רק החלטה שלי. הלוואי שניר היה פה עכשיו, יש לו ראש טוב לכדורגל".

לגבי השאלה אם יאמן בקרוב: "יש פה אווירה טובה, יש פה ווינריות. צריך קצת להרים את השחקנים ולהתחזק קצת. אבל יש עם מי לעבוד. האמת? זה רעיון לא רע שאתחיל לאמן בהפועל פתח תקוה. מישהו אמר לי שהדרך לנבחרת עוברת תמיד דרך פתח תקוה, בוא נראה אם זה נכון".

"לטעמי הפועל פתח תקוה זה בין החמישה, שישה מועדונים הכי גדולים בישראל. בשביל זה אנחנו כאן. אם לא נצליח, נלך הביתה. אנחנו באנו להחזיר את הפועל פתח תקוה לימים היפים. יכול להגיד לכם שבסוף השבוע היו לי פגישות רק על הפועל פתח תקוה. נחכה בסבלנות".

אבי יחיאל סיפר על המינוי ואמר: "יש ועד שרשאי לקבל החלטות והוא היה מעודכן בכל הפרטים, במו"מ וברעיון ובביצוע שלו. נצעד לדרך משותפת. העמותה מנהלת את המועדון שנתיים, לוקח זמן להצליח. גם אם זה לא עובד במאה אחוז כרגע, אנחנו מחפשים את הפיתרונות. ברור שלא הכול חלק אבל אנחנו נמצא את הדרך בסופו של דבר. גם למיטש גולדהאר ואלונה לקח זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully