וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלים או מנהל מקצועי? אייל ברקוביץ' "חתם על הסכם שותפות" בהפועל פתח תקוה

7.1.2021 / 12:44

קבוצת האוהדים מהלאומית הודיעה שברקוביץ' יקבל סמכויות נרחבות בקבוצה הבוגרת וחתם על הסכם ש"יסייע לקבוצה להתחזק בחלון ההעברות"

יח"צ - חד פעמי

אייל ברקוביץ' חוזר לכדורגל הישראלי, והפעם להפועל פתח תקוה: עמותת הכחולה שאמונה על ניהול קבוצת האוהדים ממלאבס הודיעה היום (חמישי) ששחקן העבר קיבל את כל הסמכויות המקצועיות על הקבוצה הבוגרת בלבד, החל מבחירת הסגל וכלה בצוות המקצועי - מה שנותן לו סמכות עצומה.

איל ברקוביץ' הבעלים של הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
תפקיד חדש. איל ברקוביץ'/ברני ארדוב

בהודעת העמותה נכתב כי "עמותת הכחולה חתמה על הסכם שותפות עם אייל ברקוביץ', מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים בישראל. העמותה התחייבה כי אייל יקבל את הסמכויות המקצועיות המלאות על הקבוצה הבוגרת בלבד, החל מבחירת הסגל, וכלה בצוות המקצועי".

עוד נכתב כי: "ההסכם יאפשר לקבוצה הבוגרת להתחזק בחלון ההעברות שנפתח בימים אלו, והמשימה של הצוות כולו תהיה לצאת מהתחתית הליגה הלאומית, לייצב את המועדון, ולבנות תשתית מקצועית לעונות הבאות, כדי להחזיר את הקבוצה שלנו למקומה הטבעי".

השאלה שעולה מנוסח ההודעה הזו היא מה באמת יהיה התפקיד של ברקוביץ' במועדון? האם הוא ישמש רק כמנהל המקצועי שיקבל את ההחלטות המקצועיות, הוא האם הוא שם כסף וישמש כבעלים לכל דבר? מה שנוגד את רוח מועדון האוהדים שמתקיים מכספם של חברי העמותה.

עוד בוואלה!

היום בלאומית: נוף הגליל מול רמת השרון, הפועל ירושלים יוצאת למושבה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל אום אל פאחם ניר ברקוביץ'. דני מרון
יגיע בעקבות אחיו? ניר ברקוביץ'/דני מרון

לברקוביץ' יש כבר ניסיון בליגה הלאומית, כאשר הוא שימש כבעלים של הפועל ראשון לציון. ברקוביץ' ניסה לשמש בתפקיד דומה גם במכבי נתניה, אבל השידוך אז לא צלח. בנוסף הוא עבד גם כמנג'ר בהפועל תל אביב, אך התפטר בינואר 2015.

לברקוביץ' מצפה אתגר מקצועי לא פשוט בהפועל פתח תקוה, שפתחה את העונה הזו רע מאוד וממוקמת במקום הלפני אחרון בליגה הלאומית. הקבוצה שמנסה לצאת מהבוץ אליו נקלעה, כבר פיטרה את מסאי דגו ומי שמאמן אותה כעת הוא חיים שאבו.

שאבו סיים ב-1:1 את משחק הבכורה שלו כמאמן נגד בית"ר תל אביב בת ים, אך מאז הקבוצה נחלה שלושה הפסדים רצופים והיא רחוקה כבר חמש נקודות מחוף מבטחים. הקבוצה צפויה לעבור מתיחת פנים רצינית מאוד בחלון ההעברות הנוכחית, כאשר מספר שחקנים כבר קיבלו הודעה שהם לא בתוכניות להמשך העונה וביניהם דור מוסקוביץ', בר ירוחם ודניאל שוורצבוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully