וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פשיץ' ויונתן כהן שוחחו. ואן לוון מתלבט לגבי ההתקפה

27.12.2020 / 12:04

שחקנים במכבי תל אביב דאגו לפייס בין שני שחקני ההתקפה אחרי התקרית נגד קרית שמונה, אבל לא ברור מי מהם יפתח בדרבי (שני, 20:45, ספורט 5). דן ביטון מועמד לחזור להרכב, הצהובים לא מקלים ראש ביריבה העירונית: "היא יותר טובה ממה שהטבלה מראה"

אוהדי מכבי תל אביב באימון לפני הדרבי/אודי ציטיאט

דריכות רבה במכבי תל אביב לקראת הדרבי מחר (שני, 20:45, ספורט 5) מול הפועל תל אביב. המאמן פטריק ואן לוון עדיין לא חשף בפני השחקנים את תכנית המשחק שלו ואת השינויים שהוא מתכנן ביחס למשחק מול עירוני קרית שמונה ביום חמישי האחרון, אבל אחרי הניצחון הקליל של מכבי חיפה על מכבי נתניה אתמול, כל הלחץ חוזר למכבי תל אביב שזוכרת שכדי לזכות באליפות העונה היא חייבת לא לאבד עוד נקודות, להמתין למשבר מקצועי בחיפה ולנצח את המפגשים הישירים מול הירוקים.

כך או אחרת, שחקנים במכבי תל אביב ממש לא מקלים ראש ביריבה העירונית שנמצאת בתחתית הטבלה ואחד מהם אמר הבוקר: "הפועל תל אביב יותר טובה מהמקום בו היא נמצאת בטבלה וזה גם דרבי, אז הם יבואו עם הרבה יותר מוטיבציה אחרי הניצחון שלהם על בני סכנין".

שחקני מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ', יונתן כהן. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
יישרו את ההדורים. יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ'/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

באימוני סוף השבוע דאגו במכבי תל אביב לפייס בין אלכסנדר פשיץ' ליונתן כהן אחרי הדברים החריפים שהטיח הסרבי לעבר הספסל בהקשר של כהן, כשהשניים הוחלפו ביום חמישי. שחקנים במכבי תל אביב העידו שהשניים שוחחו אתמול באימון אחרי העצבים שהפגינו ולא נתנו לאירוע להתגלגל הלאה.

ואן לוון יצטרך להכריע לקראת מחר עם איזו חולייה קדמית הוא פותח. בחמישי הוא פתח עם אילון אלמוג, יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ'. לקראת מחר עשוי ההולנדי לבצע שינויים כולל הכנסה להרכב של איתי שכטר וטל בן חיים שהיו טובים מאוד כשנכנסו כמחליפים. גם דן ביטון שנכנס כמחליף וכבש בקור רוח את הפנדל שניצח את המשחק בתוספת הזמן, מועמד לשוב ל-11.

במסגרת שיתוף הפעולה בין מכבי תל אביב למרכז הרפואי שמיר אסף הרופא, התחסנו היום בבית החולים שלושת שחקניה הוותיקים של מכבי תל אביב צביקה רוזן, אורי סלימאן ודרור בר נור.

צביקה רוזן מגיע להתחסן. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הגיע להתחסן. צביקה רוזן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כחלק משיתוף הפעולה הרפואי בין מכבי תל אביב והמרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), כוכבי העבר של הקבוצה - צביקה רוזן, דרור בר נור ואורי סלימן, הגיעו למרכז הרפואי על מנת להתחסן כנגד קורונה במסגרת מבצע החיסונים לבני 60+ שהחל היום (ראשון) במקום.

"זה הרבה יותר קל מחימום לפני משחק", סיפר בחיוך בלם העבר צביקה רוזן (73) שערך לאורך השנים 357 הופעות במדי מכבי, "לא הקדשתי לזה מחשבה בכלל, עם ישראל צריך להתחסן ואנחנו צריכים להתחסן גם. זה לא עניין של דוגמא אישית, אני פשוט חושב שזה טוב להתחסן ונקווה שהכל יעבור בשלום לכולם".

גם אורי סלימן (68), לו 372 הופעות במדים הצהובים, סיפר: "האמת שלא הרגשתי כלום, ממש כמו זריקה של שפעת, אפילו פחות כואבת. אני מקווה שזה ישפר את המצב בארץ ובעולם ושכולנו נחזור לשגרה במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully