וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פטריק ואן לוון עשוי לאמן עד תום העונה

25.12.2020 / 7:00

מחליפו הזמני של דוניס זוכה לתמיכה של גורמים בתוך ההנהלה שמקווים שגולדהאר ישאירו בתפקיד. ההולנדי מצידו ישמח להמשיך. פשיץ' ויונתן כהן היו עצבניים אחרי החילוף, שחקנים מצדדים בכך ששכטר יקבל יותר דקות

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

פטריק ואן לוון, שהוביל אמש (חמישי) את מכבי תל אביב לניצחון דחוק 0:1 על עירוני קרית שמונה, ישאר בתקופה הקרובה לפחות כמאמן הקבוצה והוא שיפר את סיכוייו להמשיך ולאמן את מכבי תל אביב עד סוף העונה. ההולנדי זוכה לתמיכה של גורמים בתוך הנהלת הצהובים, שמקווים כי הבעלים מיטש גולדהאר יחליט להשאיר את ואן לוון בתפקיד.

ואן לוון יאמן את הקבוצה בימים הקרובים וביום שני ידריך את השחקנים בדרבי התל אביבי. לשחקנים אמר אתמול ואן לוון: "אהיה אתכם בתקופה הקרובה". ההולנדי שעבד במשך ארבע שנים במכבי תל אביב כמנהל הביצועי של מחלקת הנוער, ושודרג הקיץ גם לתפקיד מקצועי בקבוצה הבוגרת, רוצה לאמן וישמח מאוד אם יתנו בו את האמון. ההחלטה למנות אותו לתפקיד באופן קבוע תלויה בתוצאות הקרובות.

פטריק ואן לוון, מאמן זמני מכבי תל אביב. ., אריאל שלום
ישמח להמשיך כמאמן עד תום העונה. ואן לוון/אריאל שלום, .

ואן לוון היה נתון החל מאמש לביקורת חריפה מצד גאורגיוס דוניס בריאיון הבלעדי שנתן היווני כאן בוואלה! ספורט. דוניס חשף בריאיון את מערכת היחסים הלא טובה שהיתה לו עם ואן לוון בדומה לזו שהיתה לוולאדן איביץ' עם ההולנדי. אלא שבעוד שאיביץ' לא נתן לואן לוון להתקרב לקבוצה הבוגרת ובמשך שנתיים לא שיתף אותו בשום דבר הקשור לקבוצה הבוגרת, דוניס היה חייב לקבל את ההולנדי, שכן הוא כאמור קיבל תפקיד נוסף בקיץ וגם הכין את הקבוצה לעונה הנוכחית ואפילו הדריך אותה עד שדוניס הצטרף.

מספר גורמים במכבי תל אביב דווקא מעריכים את ואן לוון ומשוכנעים שהוא יכול להצליח בתפקידו כמאמן.
ואן לוון לא הביא לשינוי במכבי תל אביב אמש והיא נראתה שוב די רע. ובכל זאת הקבוצה ניצחה וכעת מקווים במועדון לחיזוק הביטחון העצמי לקראת הדרבי בשבוע הבא.

עוד בוואלה!

גאורגיוס דוניס בריאיון בלעדי: "אם ימשיכו לשקר, אציג הודעות שקיבלתי מהשחקנים"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, דן ביטון. ., אריאל שלום
חווה ירידה ביכולת לאחרונה. דן ביטון/אריאל שלום, .

דן ביטון שלקח על עצמו את הפנדל וכבש, ינסה דרך השער להרים את עצמו כי הוא חווה ירידה משמעותית ביכולת באחרונה. מי שירדו מאוד עצבניים מהמשחק הם אלכסנדר פשיץ' ויונתן כהן שהוחלפו יחד אחרי מהלך בו כהן לא מסר לפשיץ' והכעיס אותו מאוד. פשיץ' ישב ביציע אחרי החילוף רחוק מכהן וניסה להרגיע את עצמו אחרי שרתח על כהן.

פשיץ' רשם עוד משחק רע בשורות מכבי תל אביב ואחרי שהוחלף, איתי שכטר שעלה במקומו נראה הרבה יותר טוב והיה מאוד תחבולן ומסוכן. שחקנים במכבי תל אביב צידדו אמש ביותר דקות שיקבל שכטר. גם דן גלזר רשם משחק טוב אחרי תקופה של ירידה ביכולת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully