וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "קצב צבירת הנקודות לא טוב". דגני: "יש משקל על הכתפיים"

24.12.2020 / 22:50

הנקודה נגד הפועל כפר סבא הותירה את בית"ר ירושלים שקועה בתחתית: "לא נוח להיות במצב שלנו בטבלה". גזל: "הניצחונות יגיעו"

תקציר: הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

בית"ר ירושלים פשוט לא מתרוממת. הקבוצה מהבירה הסתפקה ב-1:1 בלבד נגד הפועל כפר סבא בחוץ במשחק שנעל הערב (חמישי) את המחזור ה-12 בליגה העל והיא נותרה שקועה עמוק בתחתית. סלובודן דראפיץ' ושי ברדה עם 10 נקודות בלבד מ-30 אפשריות (3 נקודות הושגו תחת יוסי מזרחי) וגם הם הודו בסיום שזה לא מספיק.

"היינו צריכים שלוש נקודות, בית"ר ירושלים צריכה לנצח את המשחק הזה", אמר ברדה, "במחצית הראשונה כפר סבא לחצה אותנו בשטח שלנו, הייתה יותר קרובה ויותר נמרצת. החלפנו מעט טקטיקה לקראת סיום המחצית וזה טיפה עזר. במחצית השנייה הגענו למצבים והיינו צריכים לנצח. קצב צבירת הנקודות לא טוב, אנחנו צריכים להתעורר כמה שיותר מהר ולהביא נקודות. אנחנו עובדים מבוקר עד ערב ומנסים לעשות הכול, זה אחד האתגרים הכי גדולים שלנו. יש המון עבודה בבית"ר".

הבלם אוראל דגני הוסיף: "יש לנו משקל על הכתפיים, לא נוח להיות במצב שלנו בטבלה, אבל אנחנו בסוג של תהליך. אני חושב שהיו לנו שני משחקים דווקא די טובים. נגד מכבי תל אביב יכולנו לנצח והיה משחק די טוב. המחצית הראשונה היום הייתה ממש לא טובה והם סגרו אותנו. במחצית השנייה ישבנו עליהם, אבל לא הגענו למספיק הזדמנויות. צריך להמשיך, לעבוד קשה עם אמונה".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם תמיר עדי, עוזיאל פרדו. דני מרון
משהו עדיין לא עובד בבירה/דני מרון

הפועל כפר סבא אמנם הציגה לא מעט דקות של כדורגל חיובי, אבל הסתפקה בנקודה בלבד. המאמן הזמני רביד גזל אמר: "אחרי שמונה משחקים בלי ניצחון, גם נקודה זה בסדר. ב-40 הדקות הראשונות שלטנו במשחק, אבל אחר כך טיפה היינו יהירים, הרגשנו יותר מדי טוב עם עצמנו וספגנו. ראינו קבוצה שמאמינה בעצמה, לוחמת, אני בטוח שהניצחונות יגיעו בהמשך".

גזל התייחס לכך שעדיין לא מונה מאמן קבוע: "מה שיגידו לי אני אעשה, כבר שאלו אותי 100 פעם על זה. אין לי תעודת פרו, אז מקסימום אני יכול לעמוד על הקווים 30 יום. אם זה יקרה, אעשה את המקסימום בשביל כפר סבא. שום? יצחק הוא איש כדורגל, הוא מבין המון, אני מתייעץ איתו - אני בסך הכול מאמן בתחילת הדרך - וביחד אנחנו מגיעים להחלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully