וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני קרית שמונה בכו, רפואה: "הפנדל? עדיף שאני לא אדבר"

הקבוצה מהצפון שוב הפסידה באופן דרמטי, שרצקי איים שהקבוצה לא תופיע יותר בגלל החלטות השיפוט. נחמיאס דמע: "זה כואב"

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

"מה זה משנה מה אני חושב על השריקה לפנדל? מה יש לי להגיד... עדיף שאני לא אגיד. אני לא מדבר על השופט. אני יכול להגיד שלא היה פנדל והוא שרק כי זו מכבי תל אביב... לבריאות". כך סיכם במהירות וזריזות קובי רפואה את הפרק הקצר של דרמת ה-VAR הערב (חמישי). מכבי תל אביב קיבלה פנדל מפוקפק מאוד נגד עירוני קרית שמונה וכבשה שער שקבע 0:1 בדקה ה-98 והפסד חמישי רצוף לקבוצתו של המאמן.

הבעלים איזי שרצקי היה הרבה יותר נחרץ מהמאמן שלו ובסיום המשחק הוא איים שהקבוצה שלו לא תופיע יותר למשחק בגלל החלטות השיפוט במשחקים שלה.

קרית שמונה פתחה הערב בסערה והגיעה לשני מצבים לא רעים, אבל בהמשך הלכה אחורה. במחצית השנייה היא התגוננה - בדרך כלל בצורה מצוינת - אבל לבסוף שוב ירדה מנוצחת אחרי שער בדקות הסיום. חלק משחקני הקבוצה מיררו בבכי על כר הדשא ובחדר ההלבשה ורפואה ואנשי המועדון ניסו לנחם אותם.

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה. ., אריאל שלום
"אני יכול להגיד שלא היה פנדל והוא שרק כי זו מכבי תל אביב... לבריאות". רפואה/אריאל שלום, .

"זה משחק שני שאנחנו מפסידים בדקה האחרונה", אמר רפואה בחיוך מריר, "לקראת סוף המשחק רצינו לצאת עם תיקו. השחקנים בוכים בחדר ההלבשה, אבל אמרתי להם שאני גאה בהם. הם נתנו הכול. היה רגע אחד אכזרי ואולי נצא מחוזקים מזה. המעמד שלי? אף אחד לא נותן לי גיבוי בגלל טעויות שיפוט. אני לא מתעסק בגיבוי כזה או אחר".

הקפטן עידן נחמיאס התייצב בעמדת הראיונות בעיניים דומעות: "אין שחקן שלא נתן היום 100 אחוז, אבל כמו נגד סכנין, גם היום ספגנו בסוף. זה חבל כי אנחנו עובדים ומתאמנים קשה, מכינים את עצמנו לכל מצב. בסוף קיבלנו שער וזה כואב. יש גם המון דברים טובים, כולם נתנו הכול ואם נמשיך בגישה הזו, המשבר הזה ייגמר ביום ראשון נגד כפר סבא. היום נתאבל על ההפסד הזה, אבל מחר זה יום חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully