וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלק מוסר: אוהדי מכבי תל אביב מתגעגעים לדור מיכה

21.12.2020 / 12:30

בזמן שעומר אצילי הולך ומתקרב למכבי חיפה, הקהל הצהוב פתח עצומה להחזרת חברו מפרשת הכדורגלנים והנערות. הקשר הגולה יזנק על ההזדמנות לחזור, אבל כרגיל בקרית שלום גולדהאר יקבל את ההחלטה לבדו, ולפני המשחק מול בית"ר (20:45, ספורט 5) מד הלחץ רק עולה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט 1

אם את הפרידה מדור מיכה ועומר אצילי צלחו אוהדי מכבי תל אביב בקיץ כשהתיק בפרשת הכדורגלנים והנערות היה עדיין פתוח בפרקליטות, ובקרב הקהל היתה תקווה לבניית קבוצה סוחפת, חלון ההעברות המתקרב והידיעות שהשניים יחזרו לליגת העל אך לא לקרית שלום, שוב משחקים ברגשות של האוהדים בצהוב.

ריבוי הפרסומים על כך שמכבי חיפה ובית"ר ירושלים הולכות על השניים מקשים מאוד על התחושות, בטח לאור המצב המקצועי בקרית שלום. לו היתה מכבי תל אביב בדרכה לאליפות שלישית, ספק אם מישהו היה עוסק כעת בשני השחקנים שאיבדה הקבוצה בשל אמות המוסר הגבוהות של מיטש גולדהאר. אבל מכבי תל אביב של גאורגיוס דוניס מקרטעת בליגה, ועל ההצלחה הנהדרת באירופה האוהדים לא נותנים למאמן היווני יותר מדי נקודות זכות.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
יחזור לקרית שלום ברגע שרק יקבל איתות. דור מיכה/סוכנות ג'יני

על עומר אצילי די ויתרו גם בטריבונות המיותמות בבלומפילד. הוא לא שחקן בית, לא גדל במועדון ואין לו את הזיקה שיש למיכה. לעומת זאת, על הקשר שעשה את כל המסלול מהילדים לבוגרים ושהיה גם לקפטן הקבוצה, לא רוצים בסביבת מכבי תל אביב לוותר כל כך מהר. גם מיכה, עם כל כאב הלב על טריקת הדלת, היה רוצה לחזור. בשלב הזה הוא לא ביקש לעזוב את אנורתוזיס פמגוסטה, כפי שאצילי ביקש מאפואל ניקוסיה, אבל ברגע שיקבל את האיתות הכי קטן מקרית שלום, הוא יזמין כרטיס טיסה הביתה, למרות שעדיין אין טיסות ישירות בין שתי המדינות.

אוהדי מכבי תל אביב פתחו בימים האחרונים עצומה להחזרת מיכה. העובדה שיצא ללא כתב אישום בפרשה הגדולה של הקיץ עשתה את שלה ורבים מהם רוצים לראות את האיש שידע יותר טוב מכולם לבשל שערים חוזר למקום הטבעי שלו. אבל עם כל הכבוד לעצומות או כתבות בתקשורת, כולל זו, יש רק אדם אחד שקובע והוא הוכיח שאינו מושפע מדבר. "כדי שדור יחזור למכבי תל אביב יש רק כתובת אחת", אומרים בסביבת מיכה ומכירים היטב במציאות. "שום דבר לא משפיע על מיטש גולדהאר. אלה מסוג ההחלטות שהוא מקבל לבד ועד שהוא יחליט משהו, כולם יכולים רק לנחש ולהעריך".

עוד בוואלה!

הערב: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב (20:45, ספורט 5)

לכתבה המלאה
פלייר מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. דני מרון
"שום דבר לא משפיע עליו". מיטש גולדהאר עם דור מיכה/דני מרון

עם כל המטען הזה והדלק של חלון ההעברות המתקרב, תעלה היום מכבי תל אביב לטדי (20:45, ספורט 5) למשחק שיכול להיות התחלת סוף החלום לאליפות שלישית ברציפות. מכבי חיפה עלתה על הגל הנכון ואינה מאבדת נקודות.

אם מכבי תל אביב תפסיד הערב, הפער ישאר על 9 נקודות וזה עלול כבר להיות יותר מדי. דוניס בונה על המנוחה שנתן לשחקנים, גם להתאוששות הגוף וגם לאוורור הראש. אבל הבעיות המקצועית יותר מדי גדולות וספק אם רק בפסק זמן של 48 שעות, אפשר לפתור אותן.

אוהדי מכבי תל אביב, הייתם רוצים לראות את דור מיכה חוזר בינואר?

כן
לא
5426 משתתפים

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully