וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב: דוניס מתלבט בין טיבי לייני ובין דן ביטון לבן חיים

עודכן לאחרונה: 20.12.2020 / 17:10

מאמן האלופה שוב שוקל שינויים בהרכב לקראת המשחק בטדי (שני, 20:45, ספורט 5), פרץ צפוי לחזור ל-11 על חשבון ריקן. דוניס התלונן על הלו"ז, גולסה הבטיח: "נחזור להיות מכבי שרוצים לראות". אוחנה יחסר למארחת ותמיר עדי עשוי לעבות את הקישור

מחזור 11הסתיים21/12/2020
בית"ר ירושלים
    0
      מכבי תל אביב
      תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט 1

      בית"ר ירושלים

      סלובודן דראפיץ' שחרר אנחת רווחה אחרי הניצחון על עירוני קרית שמונה ולקראת עוד משחק ביתי, מחר (שני, 20:45, ספורט 5) מול מכבי תל אביב, אמר במסיבת העיתונאים: "עכשיו צריכה להיות המשכיות. הלו"ז הצפוף של הקורונה לא טוב לנו, כמו ליתר הקבוצות. אין ספק שזה משחק מאוד קשה, אבל בליגה שוויונית כזו כל אחד יכול לנצח כל אחד. חוץ ממיכאל אוחנה שלא בסגל, כל שאר השחקנים עומדים לרשותנו ואנחנו מתכוננים בשיא הרצינות".

      בבית"ר עוד מתלבטים לגבי ה-11 שיפתחו מחר. אוחנה הפצוע ייעדר כאמור, ותמיר עדי עשוי להצטרף לעלי מוחמד ואביאל זרגרי כדי לעבות את הקישור. אם עדי לא יפתח, אז ירדן שועה או אלירן עטר יהיו בהרכב. חלאופילו פלייטר ימשיך לקבל קרדיט בהתקפה.

      מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
      לא יהיה בסגל. מיכאל אוחנה/דני מרון

      מכבי תל אביב

      אחרי הניצחון של מכבי חיפה אתמול, במכבי תל אביב מבינים שזה יהיה אתגר גדול לזכות באליפות העונה. אבל עוד לפני הקרב על אליפות שלישית ברציפות, במכבי תל אביב רוצים לחזור לנצח מחר ובעיקר להפסיק לספוג כל כך הרבה שערים ובקלות שמקוממת את גאורגיוס דוניס כל פעם מחדש.

      אחרי התיקו מול מכבי נתניה ביום רביעי, נתן המאמן מנוחה לגוף ולראש, כמו שהבטיח, ורק אתמול נערך האימון האינטנסיבי הראשון לקראת המשחק מחר בטדי מול בית"ר ירושלים. לדוניס שתי התלבטויות לקראת מחר. הראשונה בעמדת הבלמים והשנייה בחלק הקדמי שם קיימת התלבטות בין דן ביטון לטל בן חיים. בעמדת הבלמים יתכן ששרן ייני יפתח במקום איתן טיבי, אבל עדיין העדיפות היא לטיבי. דור פרץ יחזור להרכב אחרי שלא פתח מול מכבי נתניה. שחקנים בקבוצה מאוד התעניינו אמש והבוקר בפיטוריו של ולאדן איביץ', מאמנם בשנתיים שעברו. "כדורגל הוא דבר כל כך נזיל", העיד אחד משחקני הקבוצה הבוקר.

      דוניס התייחס ליריבה ואמר: "זו קבוצה טובה שמנסה לשחק כדורגל. לא היו להם את התוצאות הטובות ביותר עד כה, אבל במשחק האחרון בבית הם ניצחו. כל משחק הוא קשה, אבל חשוב מבחינתי שניתן את התשובות במגרש. מי שינתח את הלו"ז שלנו יגלה שב-24 ימים היו לנו 8 משחקים, כולל באירופה. זה היה קשה. אנחנו לא מחפשים תירוצים, אבל השחקנים הם לא מכונות".

      אייל גולסה הוסיף: "המשחקים נגד בית"ר הם תמיד מעניינים, זה לא משנה באיזה מצב אנחנו מגיעים או בית"ר. אני מקווה שנחזור מחר עם שלוש נקודות. אי אפשר להתעלם מהעומס שאנחנו עומדים בו, אבל לאט לאט אנחנו מתרגלים ובטוח שנחזור גם לליגה ונחזור להיות מכבי שכולם רוצים לראות".

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
      יקבל הזדמנות? טל בן חיים/מערכת וואלה!, אריאל שלום

      טריוויה

      * המאזן עד כה ב-128 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 38:53 למכבי תל אביב בניצחונות, ועוד 37 תוצאות תיקו.

      * בית"ר ירושלים לא הצליחה לכבוש בששת משחקי הליגה האחרונים שלה מול מכבי תל אביב. השער האחרון היה של טל כחילה בהפסד 3:1 במאי 2018. מאז עברו 566 דקות במפגשי הקבוצות. הניצחון האחרון היה חודש לפני כן - 2:3 בטדי.

      * 16 נקודות ב-10 משחקים זו פתיחת העונה הכי גרועה של מכבי תל אביב מאז עונת 2008/09, אז היו לה 13 נקודות והיא דורגה במקום השמיני אחרי 10 מחזורים.

      * 15 ספיגות ב-10 מחזורים? זה לא קרה למכבי תל אביב מאז 2007/08, כשצברה בפרק הזמן הזה שבע נקודות בלבד והייתה מתחת לקו האדום עם הפרש שערים 15:8.

      * וגם: מכבי תל אביב נקלעה לפיגור בשישה מתוך 10 מחזורי הליגה עד כה. בכל 26 משחקי העונה הסדירה אשתקד, היא הייתה בפיגור במשך שתי דקות בלבד.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אוראל גרינפלד
      אצטדיון: טדי

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully