וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למכבי חיפה? עומר אצילי ביקש לעזוב את אפואל ניקוסיה

21.12.2020 / 9:17

הקשר מעוניין לסיים את דרכו בקבוצה וכבר פנה להנהלת המועדון, הירוקים ממתינים להתפתחויות ואופטימיים לגבי צירופו והחתמתו על חוזה ארוך

מקבץ שערים מהמחזור ה-13 בליגה הגרמנית/ספורט1

האם חזרתו של עומר אצילי לישראל מתקרבת? קשר אפואל ניקוסיה ביקש מהנהלת הקבוצה לעזוב, ככל הנראה כדי לחתום במכבי חיפה, ממנה הוא מחזיק בהצעה.

מכבי חיפה הגבירה את המאמצים לצרפו בימים האחרונים. בקבוצה מחכים לשמוע האם אכן אפואל תשחרר את השחקן ואופטימיים לגבי הסיכויים שהוא יצטרף. אצילי שכזכור נמצא מאומת לנגיף הקורונה לא יכול בשלב זה לחזור לארץ אך הוא יוכל לעשות זאת בשבוע הבא אם וכאשר יתאפשר להיכנס לישראל, והמטרה של מכבי חיפה היא להיפגש איתו בישראל על מנת לסגור איתו לשנים הקרובות.

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
בקרוב בירוק? אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

המאמן ברק בכר שוחח עם עיתונאים לקראת המשחק מול בני יהודה. "לחץ זה חלק מהמשחק", אמר בכר. "אנחנו בתקופה טובה וחשוב שנמשיך ביכולת ובתוצאות".

"בוגדן פלאניץ' מנהיג, הוא שחקן שמגדיל ראש ולוקח אחריות", הוסיף המאמן. "יש לו ביקורת עצמית גבוהה מאוד והוא יודע להתמודד. אני מרוצה מאוד מהגישה, מהיכולת והדרך שהוא עשה".

"בני יהודה תמיד הייתה קבוצה שלא פשוט לשחק נגדה, היא אף הוכיחה את זה לא אחת במגרש הביתי שלנו. חשוב מאוד שנבוא באותה גישה כמו נגד מכבי פתח תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully