וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר פשיץ': "מר דראפיץ' היקר, לא עניתי לך ולא קיללתי"

עודכן לאחרונה: 23.12.2020 / 19:25

פרשת הקללות הגיעה גם לסרביה. חלוץ מכבי תל אביב פגוע וכתב בסטורי שלו: "דראפיץ' הודה בטעות, אני לא עניתי לו פעם אחת"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

פרשת הקללות שהשמיע סלובודן דראפיץ' כלפי אלכסנדר פשיץ', הגיעה באופן טבעי גם לתקשורת הסרבית, שמגלה עניין לא מועט בעימות בין מאמן בית"ר ירושלים לחלוץ מכבי תל אביב.

פשיץ' העלה בסטורי שלו הודעה, בה כתב: "מר דראפיץ' הנכבד, הודית בטעויות שלך. אתה יודע איזה עלבונות אמרת לי ואתה יודע טוב מאוד שלא עניתי לך ולא קיללתי או העלבתי אותך אפילו פעם אחת. זו הפעם האחרונה שאני מדבר בנוגע לאירוע הזה. תודה".

"אני עדיין בהלם", סיפר פשיץ' לתקשורת הסרבית מוקדם יותר, "פתאום שמעתי קללות בסרבית. עוזר המאמן שלנו, מיודראג מדאן, שאל אותו: 'אתה לא מתבייש לקלל ככה? אתה מאמן'. אבל דראפיץ' רק המשיך לקלל. רציתי ללכת לכיוונו, אבל מאמן אמר לי: 'אלכס, תעזוב אותו'. הסתובבתי וניסיתי להתרכז במשחק, אבל אחרי התקרית הזו היה לי קשה מאוד".

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
סלובודן דראפיץ'/דני מרון

החלוץ הוסיף: "אחרי המשחק רצתי לחדר ההלבשה, הייתי מאוד עצבני. טוב שלא עשיתי משהו טיפשי. לא חוויתי דבר כזה לאורך כל הקריירה שלי. כבר קיללו אותי, אבל אף פעם לא השמיעו קללות ועלבונות כאלו כלפי המשפחה והמוצא שלי".

פשיץ' סיכם: "דיברתי עם אנשים והם אמרו לי שדראפיץ' אדם טוב. אבל איך מישהו יכול להיות אדם טוב אם הוא מקלל ככה? אין לי על מה לדבר איתו. אני מאוכזב ועצוב, למה מאפשרים לדבר כזה לקרות? אם יש שלושה סרבים באותו מקום, למה להעליב אחד את השני?".

דראפיץ' עצמו חזר על דבריו בהצהרה שנמסרה ל"קוריר" הסרבי: "במהלך המשחק, בלהט ההתמודדות, כעסתי על אחד משחקני מכבי תל אביב שלא החזיר לנו את הכדור. החלפנו מילים. אם פשיץ' נפגע, אני מתנצל. שנינו מסרביה ואני בטוח שנמצא דרך להשאיר את הסיפור הזה מאחורינו".

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully