וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר פשיץ': "סלובודן דראפיץ' קילל את אמא שלי ואת אחותי"

עודכן לאחרונה: 22.12.2020 / 1:24

חלוץ מכבי תל אביב טען כי מאמן בית"ר ירושלים קילל אותו במהלך המשחק וכתב: "האם זו גזענות? מה אני אמור לעשות במקרה כזה? לרדת מהדשא?". דראפיץ' הגיב: "אם הוא נפגע אני מתנצל, זה לא היה אישי"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

תקרית חריגה ומכוערת נרשמה הערב (שני) במהלך המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב, שנגמר ב-0:0. חלוץ האחרונה אלכסנדר פשיץ' הסרבי טוען שמאמן בית"ר סלובודן דראפיץ' קילל את אמא שלו ואת אחותו במהלך המשחק וכתב בסטורי באינסטגרם: "האם זו גזענות כשמאמן של קבוצה יריבה מקלל את אמא שלי ואת אחותי הסרביות? מה אני אמור לעשות? לעזוב את הדשא?". בנוסף, העלה החלוץ תמונה של המאמן וכתב: "מאיפה בסרביה אמא שלך?". דראפיץ' אמר: "אם הוא נפגע אני מתנצל, זה לא היה אישי, אדבר איתו ונסגור את זה". במכבי תל אביב טענו כי פשיץ' נפגע מהקללות ולפי טענותיו דראפיץ' אמר לו: "א*** את אמא שלך הסרבית ואת אחותך".

"כל תוצאה רעה מרחיקה אותנו מהדרך לאליפות", אמר דוניס בסיום המשחק ובלי קשר כמובן לתקרית. "אנחנו לא חושבים על קבוצות אחרות אלא רק על עצמנו. אם נביא את היכולת הנכונה שלנו, יהיה לנו סיכוי להילחם על האליפות. אני אופטימי, אני לא אדם שמרים ידיים. יש לי ניסיון רב בכדורגל ואני בטוח בשחקנים ובקבוצה שלי. עדיף שלא לדבר הרבה כרגע, אלא לתת תשובות במגרש".

היווני הוסיף ואמר: "זה לא היה משחק טוב, יותר משחק של פייט, בלי הרבה מצבים. ניסינו לשחק כדורגל יותר מאוזן, במחצית הראשונה לא שלטנו מספיק בכדור, לא יצרנו מספיק מצבים. במחצית השנייה התחלנו קצת יותר טוב והגענו להזדמנויות והשתפרנו, אבל זו לא היתה הופעה מספיק טובה כדי לנצח. צריך למצוא את האיזון בין ההגנה להתקפה. בארבעת המשחקים האחרונים כבשנו 11 שערים וספגנו 8, אז זה אומר שצריך לשפר את ההגנה ולהמשיך ככה בהתקפה. צריך למצוא יציבות בעמדות. השגנו נקודה, אבל ההופעה ההתקפית שלנו לא היתה מספיק טובה. צריך לחשוב על המשחק הבא, כי אם חושבים רחוק זה לא יהיה נכון. חשוב מאוד שנתקן את מה שלא עובד, חובה לשפר את התוצאות".

הסטורי של חלוץ מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ' על סלובודן דראפיץ'. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
פשיץ' עם טענות קשות/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

דור פרץ היה הרבה יותר נחרץ: "לא טוב בלשון המעטה, מכבי תל אביב לא צריכה להיראות ככה. אני מאוכזב מאוד מהיכולת שלי, של השחקנים, של כולם, אין שום תירוץ, לא זה שמשחקים כמה משחקים בשבוע ולא אם הלו"ז מטורף - לא כשאנחנו מכבי תל אביב. יש מספר סיבות ואשאיר אותן אצלי, להיראות ככה לא צריך - זו הנקודה העיקרית. אנחנו לא אגרסיביים, צריך להיראות הרבה יותר טוב, כמו מכבי תל אביב, כמו קבוצה אלופה.

"מכבי חיפה מרוצה מכל הפסד נקדות שלנו, אבל אנחנו מסתכלים אך ורק על עצמנו. כשאנחנו משחקים כמו שאנחנו רוצים אז נהיה הכי טובים בליגה, בפער. זה רק אנחנו - הכל תלוי בנו. כמו שאנחנו נראים, אנחנו היריבים הכי גדולים של עצמנו, לא מכבי חיפה".

על ריבוי השינויים של דוניס אמר הקשר: "כל המאמן והאג'נדה שלו, יש כאלה שמאמינים ביותר רוטציות ובפחות. יש שחקנים כל כך טובים בסגל הזה וכל מי שמשחק צריך להיראות מצוין, אני לא חושב שיש לזה קשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully