וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מדוע לא נקבעה ישיבת דירקטוריון ולמה לא הועברו הזכויות לבן ח'ליפה?

21.12.2020 / 12:38

במועדון עדיין לא העבירו את כל המסמכים הנדרשים אך מעריכים שהתהליך יושלם עד לשבוע הבא. בקבוצה טוענים שאצילי מעדיף את מכבי חיפה, על אף שלא נעשתה פנייה רשמית לקשר

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

בבית"ר ירושלים עדיין לא השלימו את העברת 50 אחוזים מהבעלות לחמד בן ח'ליפה. בקבוצה העבירו מסמכים ראשוניים ולאחר מכן נדרשו לספק מסמכים נוספים ומפורטים, אך בשלב זה המסמכים עדיין לא הגיעו לוועדה להעברת זכויות ולכן לא נקבע מועד לפגישת זום עם השייח' ונציגיו על מנת לדון בהעברה. במועדון מעריכים שמדובר בעניינים טכניים בלבד וכי התהליך יושלם עד לשבוע הבא, אך הובהר להם שעד שלא יגיעו המסמכים לא יוכלו להתקדם.

בנוסף, עדיין לא נערכה ישיבת דירקטוריון מסודרת בין הצדדים. הישיבה הראשונה אמורה הייתה להיערך לפני כשבוע אך נדחתה וייתכן שהיא לא תתבצע עד אשר תושלם העסקה ושהכסף יעבור.

בבית"ר ירושלים הבהירו כי ככל הנראה ממה שהבינו עומר אצילי מעדיף את מכבי חיפה. בסביבת השחקן ציינו כי בשלב זה מכבי חיפה היא היחידה שרצינית לגביו ומנהלת מו"מ מתקדם מול נציגיו, כאשר סוכנו רונן קצב אמור להשיג את השחרור מאפואל ניקוסיה. ללא קשר, בקבוצה עדיין לא ישבו על תכנית רכש לינואר ונראה כי הדברים יחלו רק לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב. היות ועסקת בן ח'ליפה עדיין לא אושרה וכסף מיידי לא אמור לזרום בינואר למועדון, ייתכן כי משה חוגג יהיה זהיר ולא יכוון להשקעה גבוהה, כאשר הכיוון יהיה בעיקר לקיץ.

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
מעדיף את מכבי חיפה. אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

הערב (שני, 20:45, ספורט 5) תפגוש הקבוצה את מכבי תל אביב בטדי, עם רצון לייצר ניצחון שני ברציפות ולברוח מהתחתית. מיכאל אוחנה ייעדר ובמועדון יחלו להפחית עומסים מהשחקן. חלאופילו פלייטר אמור להמשיך ולהיות העוגן בחלק הקדמי. צמד המאמנים תרגל ארבעה הרכבים שונים אתמול ונראה כי הם יעשו שינוי בקישור לקראת המשחק בנוגע למתאוסיניו, השחקן שולח למועדון קבצי וידאו של העבודה שהוא מבצע בברזיל מדי יום, כאשר במועדון מקווים כי יחזור לארץ וישוב לפעילות מלאה בתחילת פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully