וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני יהודה: רוקאביציה לא התאמן וצפוי להיעדר, טואטחה במקום מנחם

החלוץ סובל מכאבים בברך ולא התאמן, דוניו יפתח במקומו, מנחם יקבל מנוחה (ג', 20:05, ספורט5). בכר עם סגל חסר: "מרוצה מאוד מהגישה של פלאניץ'". כפיר אדרי: "אין דבר כזה בלתי אפשרי"

מחזור 12הסתיים22/12/2020
מכבי חיפה
  • דוניו (37)
  • פלאניץ' (50)
  • שרי (87, פנדל)
0
    בני יהודה תל-אביב
    תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי חיפה על מכבי פתח תקוה 1:2 בחוץ/ספורט1

    מכבי חיפה

    מכבי חיפה מתכוננת למשחק מול בני יהודה מחר (שלישי, 20:05, ספורט5), וחלוץ הקבוצה ניקיטה רוקאביציה לא צפוי להיות בסגל של המוליכה. רוקאביציה, שכבש העונה 12 שערים, נפצע בברכו במשחק מול מכבי פתח תקוה וסובל מכאבים. השחקן הבולט העונה של הירוקים לא התאמן היום עם חבריו ולא צפוי להיות בסגל, אך על פי ההערכה לא מדובר בפציעה חמורה, והוא צפוי להיות כשיר למשחק הבא מול מכבי נתניה. מי שאמור לפתוח במקומו בהתקפה הוא גודסוויי דוניו.

    בעקבות הפציעה של רוקאביציה צפוי בכר לעלות עם סגל מקוצר. העובדה שקבוצת הנוער נמצאת בבידוד מונעת מהמאמן לשתף שחקן מהנוער, ונראה שהירוקים יעלו למשחק עם סגל של 19 שחקנים בלבד.

    על פי האימונים האחרונים בכר מתלבט בין טאלב טואטחה לסאן מנחם. טואטחה מועדף ועשוי לפתוח, על אף שבקבוצה מרוצים מהכושר של מנחם ומההתקדמות שלו, אך רוצים לתת לו מנוחה ולהוריד ממנו עומסים ובמקביל להכניס את טואטחה לעניינים. יובל אשכנזי צפוי להחליף את נטע לביא המוצהב, שאר ההרכב צפוי להישאר אותו הדבר.

    המאמן ברק בכר התייחס למשחק מול בני יהודה. "לחץ זה חלק מהמשחק", אמר בכר. "אנחנו בתקופה טובה וחשוב שנמשיך ביכולת ובתוצאות".

    "בוגדן פלאניץ' מנהיג, הוא שחקן שמגדיל ראש ולוקח אחריות", הוסיף המאמן. "יש לו ביקורת עצמית גבוהה מאוד והוא יודע להתמודד. אני מרוצה מאוד מהגישה, מהיכולת והדרך שהוא עשה". על היריבה: "בני יהודה תמיד הייתה קבוצה שלא פשוט לשחק נגדה, היא אף הוכיחה את זה לא אחת במגרש הביתי שלנו. חשוב מאוד שנבוא באותה גישה כמו נגד מכבי פתח תקוה".

    ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
    יסתדרו בלעדיו? רוקאביציה/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

    בני יהודה

    כפיר אדרי אמר לקראת ההתמודדות: "לא צריך להיות גאון כדורגל בשביל לדעת שמחכה לנו משחק קשה. אבל אין דבר כזה בלתי אפשרי. זה נכון שלא ניצחנו במשחק האחרון, אבל ראיתי דברים שאהבתי, כמו אגרסיביות, מחוייבות ומהלכי כדורגל יפים, בטח במחצית הראשונה. כמובן שראינו גם דברים שלא אהבנו ואותם נצטרך לשפר. כשבונים קבוצת כדורגל, לוקחים בחשבון גם פציעות. ברור שמדובר בלא מעט שחקנים חשובים, אבל כל שחקן בסגל שלנו יודע שמספר דקות המשחק שלו תלויות אך ורק בו. שחקן שיהיה מחוייב באימונים, מחוייב במשחקים, ויותר חשוב מהכל - חיובי בחדר ההלבשה - ישחק יותר. יש לנו עדיין מספר שחקנים חסרים, אבל אלה הרגעים של כל שחקן בסגל להוכיח שהמקום שלו בבני יהודה מוצדק".

    עוד בוואלה!

    בדרך למכבי חיפה: עומר אצילי ביקש לעזוב את אפואל ניקוסיה

    לכתבה המלאה
    מאמן בני יהודה, כפיר אדרי. שלומי גבאי
    "אין דבר כזה בלתי אפשרי". כפיר אדרי/שלומי גבאי

    טריוויה

    * יהיה זה המפגש ה-126 בין הקבוצות במסגרת ליגה (כולל שני משחקים בליגה הארצית). המאזן עד כה: 29:63 למכבי חיפה בניצחונות, ועוד 33 תוצאות תיקו.

    * מכבי חיפה עם חמישה ניצחונות רצופים, לראשונה מאז ינואר 2013. רצף של שישה לא היה לה מאז אמצע עונת 2010/11, בסיומה חגגה את האליפות האחרונה.

    * בני יהודה הפסידה בכל ארבעת משחקי החוץ הקודמים שלה. רצף כזה לא היה לה מאז תחילת עונת 2013/14, אז הפסידה בכל שמונת משחקיה הראשונים כאורחת.

    * בני יהודה כבשה עד כה 11 שערי ליגה - אחד פחות ממלך השערים ניקיטה רוקאביציה, שאת הגול הראשון שלו כשחקן מכבי חיפה הבקיע מולה בפנדל בספטמבר 2016 (1:1).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוהד אסולין
    אצטדיון: חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully