וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: משבר אמון בין דוניס לחלק מהשחקנים, גולדהאר יצטרך להכריע לגבי המאמן

22.12.2020 / 6:26

המשבר במועדון החריף אחרי התיקו מול בית"ר וגורמים במועדון העידו כי חלק מהשחקנים אינם מעריכים מקצועית את דוניס, שהאימונים שלו אינם איכותיים והוא לא מצליח לייצר כריזמה. פטריק ואן לוון עשוי לשמש כמאמן זמני

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

אחרי התיקו המאופס אמש (שני) מול בית"ר ירושלים ועוד איבוד נקודות במירוץ לתואר האליפות, המשבר המקצועי במכבי תל אביב מחריף והבעלים מיטש גולדהאר יצטרך להחליט כיצד הוא פועל. מעמדו של גאורגיוס דוניס התערער אחרי שבעוד משחק ליגה, מכבי תל אביב לא ניצחה, נראתה רע במיוחד ויש לה רק קצת יותר מ-50 אחוזי הצלחה בתום 11 מחזורים. גולדהאר, שקולו לא נשמע זמן רב, יצטרך להכריע האם דוניס ראוי להמשיך ולזכות באמון או שיש מקום לשקול את החלפתו.

מצד אחד המאמן היווני הוביל את מכבי תל אביב להישג בליגה האירופית כמוהו לא חוותה הקבוצה מאז פאולו סוזה לפני שבע שנים. מדובר בהישג שהכניס לקופת הקבוצה קרוב ל-50 מיליון שקל. מצד שני דוניס לא מצליח להוציא את מכבי תל אביב מהמשבר הענק שפוקד אותה ולא רק שאין כרגע אור בקצה המנהרה, מתרבות עדויות בסביבת מכבי תל אביב על משבר אמון בינו לבין חלק מהשחקנים. גורמים המקורבים למועדון ונמצאים בסוד העניינים העידו אמש כי חלק מהשחקנים אינם מעריכים מקצועית את דוניס.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
משבר אמון בינו לבין חלק מהשחקנים. דוניס/דני מרון

הביקורת היא עצומה ביחס לתקופה הקצרה יחסית בה הוא עובד במכבי תל אביב. אותם גורמים טוענים כי האימונים של המאמן אינם איכותיים, התשוקה שלו ברמה נמוכה והוא לא מצליח לייצר מנהיגות וכריזמה שתסחף את השחקנים אחריו. אותם גורמים טענו אמש כי ספק אם גולדהאר מודע לכל העניינים שבין המאמן לחלק מהשחקנים, אבל ברור שהבעלים לא אוהב את התוצאות הרעות ולא יוכל להשלים איתן לעוד הרבה זמן.

במידה שיחליטו במכבי תל אביב לעשות שינוי בעמדת המאמן, לא מן הנמנע שפטריק ואן לוון ישמש כמאמן זמני עד שיימצא מאמן אחר. ההולנדי ששידרג הקיץ את מעמדו וכבר לא נחשב רק למנהל הביצועי של מחלקת הנוער, היה גם זה שפתח את העונה בקיץ כמאמן ויצא עם הקבוצה יצא למחנה האימונים בירושלים ואפילו הדריך מהקווים עד שדוניס הצטרף לקבוצה. ואן לוון לא נמצא בכל אימון של מכבי תל אביב, אבל נוכחותו מורגשת והוא נמצא במערכת יחסים טובה מאוד עם דוניס, בניגוד ל'אין יחסים' שהיו לו עם מאמן מכבי תל אביב, בימים שאיביץ' אימן במכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

אלכסנדר פשיץ': "סלובודן דראפיץ' קילל את אמא שלי ואת אחותי"

לכתבה המלאה
מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב. קובי אליהו
יצטרך להכריע לגבי דוניס. גולדהאר/קובי אליהו

דוניס אמר אחרי התיקו מול מכבי נתניה בשבוע שעבר שהוא מרגיש ששחקניו זקוקים למנוחה לגוף ולשקט לראש. הוא העריך שזה מה שיעשה את השינוי מול בית"ר ירושלים. אולם במחצית הראשונה היה נראה שהקבוצה עדיין לא התעוררה מהמנוחה שדוניס העניק לה. בתחילת המחצית השנייה נרשמו הדקות הטובות במכבי תל אביב, אבל גם בהן לא מצאה הקבוצה את שער הזכות. בסיום, גם העובדה שסוף סוף שמרו הצהובים על שער נקי, לא הצליחה לנחם אותם והרבה ביקורת נשמעה על איכות המשחק של הקבוצה.

בין אם יחליט גולדהאר להיפרד ממאמנו ובין אם ייתן לו להמשיך בתפקידו, המבחן הבא הוא כבר מעבר לפינה מול עירוני קרית שמונה מחרתיים. הקבוצה של קובי רפואה נמצאת בעצמה במשבר גדול, כך שאם מכבי תל אביב לא תצליח לנצח גם אותה, כל הנורות האדומות יידלקו במועדון.

מעבר לדוניס שחוטף את רוב האש, גם השחקנים של מכבי תל אביב אשמים מאוד במצב ודור פרץ ששימש אתמול כקפטן, לא חסך ביקורת מעצמו ומחבריו לקבוצה בסיום. שחקנים רבים מאכזבים מאוד וביניהם דן ביטון, אלכסנדר פשיץ' ואנריק סבוריט.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully