וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיץ': "אני לא רוצה יותר לשחק עם הבחור הזה. זה נגמר"

25.12.2020 / 11:00

במכבי תל אביב יטפלו בכעס שהתפתח אצל החלוץ הסרבי שרתח על אנוכיות של יונתן כהן וירה את הדברים אחרי שהוחלף. שחקן: "צריכים חדר הלבשה חזק ומאוחד. נדאג שיהיה בסדר"

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

אחרי שעברו יומיים דרמטיים ששיאם בפיטורי גאורגיוס דוניס, במכבי תל אביב יצטרכו לטפל במוקד בערה חדש שהתפתח אתמול (חמישי) במהלך המשחק מול עירוני קרית שמונה (0:1). במחצית השנייה, אחרי התקפה של מכבי תל אביב בה העדיף יונתן כהן לבעוט מזווית קשה במקום למסור לאלכסנדר פשיץ', רתח החלוץ הסרבי ולא יכול היה להשלים עם חוסר הפרגון של חברו. דקה לאחר מכן, לא ברור אם יש קשר ישיר לאירוע על הדשא, הוציא פטריק ואן לוון את שניהם.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב עם אלכסנדר פשיץ'. ברני ארדוב
לא ישחקו יותר יחד? פשיץ' ויונתן כהן/ברני ארדוב

פשיץ' הוחלף ראשון וירד מכר הדשא ליד רחבת ה 16 של קרית שמונה. כהן יצא מקו האמצע ועלה ראשון ליציע כשהוא זורק בקבוק בכעס ונראה עצבני מאוד. באותו זמן פשיץ' התהלך לאיטו לאורך המגרש, חלף על פני קובי רפואה עד שהגיע לספסל מכבי תל אביב. אלא שההליכה הנינוחה של הסרבי לא הרגיעה אותו וכשהגיע לאזור הספסל ירה בכעס: "אני לא רוצה לשחק יותר עם הבחור הזה. זה נגמר. אני לא רוצה לשחק יותר עם הבחור הזה". פשיץ' עלה ליציע כשהוא חובט בחוזקה בכיסא עליו אמור היה לשבת. הוא תפס מרחק מיונתן כהן ומיתר חבריו.

גורם במכבי תל אביב אמר אמש: "אחרי הניצחון הדרמטי, הכל יירגע. מחר יום חדש והכל יהיה בסדר".
שחקן במכבי תל אביב אמר הבוקר: "זה לא מה שאנחנו צריכים עכשיו. הקבוצה חייבת שקט, ביטחון ובעיקר חברות בין כולם. אנחנו חייבים חדר הלבשה חזק ומאוחד כמו פעם. נדאג שהכל יהיה בסדר".

פשיץ' הוא כנראה בחור מאוד רגיש ועל כך יעיד האופן שבו לקח את הקללות של סלובודן דראפיץ' השבוע. הוא מאוד נפגע מההתנהגות של מאמן בית"ר ירושלים ואפילו התראיין על כך בסרביה אחרי שכתב את אשר על לבו בחשבון האינסטגרם שלו. "הרי אתם רשמתם בימים הראשונים שלו שאלכס בחור חברותי ושחקן קבוצתי. הוא כל הזמן מחפש לפרגן לחבר בקבוצה במקום לחפש את השער שלו ולכן הוא כעס כשעמד במצב טוב ולא קיבל את הכדור", הסביר הבוקר שחקן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully