וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חוזז: "היה פנדל, חד משמעית". ואן לוון: "דוניס? תשאלו את ההנהלה"

24.12.2020 / 22:13

חלוץ מכבי תל אביב שלכאורה הופל ברחבה טען: "נתקעו לי ברגליים ונפלתי". ההולנדי: "ניסיתי להזכיר לשחקנים מה עשינו בתחילת העונה"

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

מכבי תל אביב בוודאי קיוותה שפיטוריו של גאורגיוס דוניס יספקו את הזעזוע הנדרש וישיבו את המועדון לדרך הישר. פטריק ואן לוון עמד במקומו הערב (חמישי) על הקווים, אך היכולת היתה אותה יכולת. למזלה של האלופה, היא קיבלה פנדל מפוקפק עד מאוד בדקה ה-98 מול עירוני קרית שמונה, כשדניאל בר נתן, שניר לוי ומערכת ה-VAR פסקו על הנקודה הלבנה ואפשרו לדן ביטון לקבוע 0:1 קטן-גדול. הפער ממכבי חיפה ירד בחזרה לשמונה נקודות וביום שני מחכה לצהובים הדרבי תל אביבי, אולי עם מאמן חדש.

"השחקנים הגיבו היטב, המסר היה לעבוד כקבוצה, להילחם מהרגע הראשון עד האחרון וזה מה שהם עשו", אמר המאמן הזמני פטריק ואן לוון. "דיברנו יחד איך אפשר להשיג תוצאה טובה, היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח. בסופו של דבר זה הלך לצד שלנו. זו לא משימה פשוטה להחליף מישהו בזמן קצר. ניסיתי להזכיר לשחקנים מה עשינו בתחילת העונה, ועל זה צריך להסתכל".

על פיטוריו של דוניס אמר ההולנדי: "את זה צריך לשאול את ההנהלה, אני לא אמור להסביר את המצב. ביקשו ממני לאמן וניסיתי לעזור למועדון". כשנשאל האם יישאר כמאמן השיב: "אלה היו 24 שעות מלאות בדיבורים, אז אני לא יכול לענות על השאלה הזאת".

פטריק ואן לוון, מאמן זמני מכבי תל אביב. ., אריאל שלום
איזו דרמה. ואן לוון/אריאל שלום, .

גיבור הערב מתן חוזז, שלכאורה הוכשל ברחבה על ידי אמיר בן שמעון, אמר: "היה פנדל, חד משמעית. עשיתי הטעיה, הוא נתקע לי ברגליים, נפלתי. הניצחון מאוד משמח אותנו, כל מה שקרה עם חילופי המאמנים לא בשליטתנו, אנחנו עושים את מה שצריך על הצד הטוב ביותר וממשיכים קדימה. זה היה מפתיע, לא ציפינו לזה, אבל זה נעשה ואנחנו מתאימים את עצמנו לשינויים. אני מקווה מאוד לקבל יותר דקות, עברתי פציעה לא פשוטה והייתי ארבעה חודשים בחוץ. כמובן שאנחנו רוצים לזכות באליפות, זה מרתון ארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully