וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הכישלון עם דוניס: שחקני מכבי תל אביב איבדו את פרמיות הנקודות שהשיגו

24.12.2020 / 14:00

ביום שאחרי פיטוריו של המאמן, מתגלים הנזקים שהותיר אחריו: הכישלון תחתיו הוביל לכך שמרבית שחקני הקבוצה - למעט מי שחתום על חוזים ישנים - לא קיבלו מענקים על נקודות הליגה שצברו העונה. ניצחון על קרית שמונה (20:00, ספורט3) יעניק להם בונוסים לראשונה

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

ב-31 ביולי 2018 פרסמנו כאן לראשונה את שיטת התמריצים החדשה שהוכנסה לחוזי השחקנים בקיץ בו מונה ולאדן איביץ' לאמן את הקבוצה. עד אותו קיץ היו נוהגים במכבי תל אביב לשלם לכל שחקן מעבר לשכר הבסיס גם פרמיה של 1,000 דולר עבור כל נקודת ליגה כאשר המקסימום ששולם בעונה היה סכום של 60 אלף דולר עבור נקודות.

אלא שאחרי אובדן שלוש האליפויות להפועל באר שבע, הונהגה במכבי תל אביב שיטת תמרוץ חדשה שהבסיס שלה נראה כך: פרמיות ישולמו רק אם הקבוצה תהיה ממוקמת בין שלוש הראשונות בטבלה כל ארבעה משחקים. על פי אותו מתווה, הליגה בת 36 המחזורים כולל משחקי הפלייאוף חולקה לתשע תחנות של ארבעה משחקים בכל תחנה.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. AP
גם השחקנים משלמים מחיר כבד. דוניס/AP

אחרי כל ארבעה משחקים בודקים במכבי תל אביב היכן ממוקמת הקבוצה ורק אם היא במקום הראשון, מקבלים השחקנים פרמיות מלאות עבור הנקודות שצברו בארבעת המחזורים שחלפו. אם הקבוצה ממוקמת בתום כל ארבעה מחזורים במקום השני או השלישי, מקבלים השחקנים החתומים רק מחצית מהפרמיות שצברו. ואם הקבוצה ממוקמת במקום הרביעי ומטה, לא מקבלים השחקנים שקל עבור הנקודות שצברו. התחנה הנבדקת היא כאמור כל ארבעה מחזורים. בתום המחזור הרביעי, השמיני וכך הלאה עד מחזור הסיום.

מאחר שמכבי תל אביב פתחה את העונה הנוכחית בכושר רע מאוד עם הפסד למכבי פתח תקוה ותיקו מול בני יהודה וגם בהמשך עשתה תוצאות רעות, לא מוקמה הקבוצה עד כה באחד משלושת המקומות הראשונים ולכן בתום המחזור הרביעי ובתום המחזור השמיני, כאשר חישבו במכבי תל אביב האם מגיעות פרמיות לשחקנים, נמצא שלא צריך לשלם כי השחקנים לא עמדו ביעד של אחד משלושת המקומות הראשונים בטבלה.

שחקני מכבי תל אביב. רויטרס
עדיין מחכים לבונוס הראשון. שחקני מכבי תל אביב/רויטרס

למעשה רק הערב (חמישי, 20:00, ספורט3) בצירוף מקרים יוצא דופן אחרי המשחק מול עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-12, תוכל מכבי תל אביב לטפס למקום השלישי אם תנצח ואז שחקניה יקבלו לראשונה פרמיות עבור הנקודות שצברו מהמחזורים 9 עד 12. אם ינצחו הערב יגיעו למעשה ל-7 נקודות עבור ניצחונות על קרית שמונה, הפועל חיפה והתיקו מול בית"ר ירושלים. על כך יקבלו מענקים רק עבור שלוש נקודות וחצי ולא על שבע הנקודות מאחר שכזכור אם הקבוצה במקומות 2 או 3 בטבלה, השחקנים מקבלים רק 50 אחוז מהנקודות שצברו.

במידה שמכבי תל אביב לא תנצח הערב ולא תטפס למקום השלישי, גם בתחנה הזו של חישוב הפרמיות לא יקבלו השחקנים כסף עבור הנקודות שצברו כיוון שלא יהיו בתום המחזור ה-12 במקום השלישי לפחות.

יש לציין כי נותרו בקבוצה עוד כמה שחקנים בודדים כמו דור פרץ למשל, שחתומים על חוזים ישנים מלפני 2018 והם מקבלים פרמיות לפי החישוב הישן של 1,000 דולר לנקודה.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully