וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן ברשימת הרכש של אנדרלכט: "שחקן של פעולות מכריעות"

בבלגיה הזכירו את מלך שערי מכבי תל אביב כמועמד לקבוצה של וינסנט קומפאני. ביוון טוענים: "לאיביץ' אין כוונה לעזוב את אנגליה"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

אוהדי מכבי תל אביב מפנטזים על חזרתו של ולאדן איביץ' לקרית שלום, אבל האם אופציה כזו בכלל עומדת על הפרק מבחינתו? לפי דיווחים ביוון, התשובה שלילית. הבוקר (חמישי) דווח בעיתונות היוונית שגם א.א.ק אתונה בדקה את האפשרות למנות את איביץ' למאמן במקומו של מאסימו קררה שפוטר לאחרונה, אבל קיבלה ממנו מסרים חדים וברורים.

"לאיביץ' אין שום כוונה לחזור ליוון או ללכת אחורה בקריירה", ציינו ביוון. "הוא נחוש להמשיך את הקריירה באנגליה, וימצה את כל האפשרויות שלו שם לפני שיחשוב על האפשרות לחזור ליוון או ישראל".

מאמן ווטפורד, ולאדן איביץ'. George Wood, GettyImages
ביוון בטוחים: אין מה לבנות על קאמבק שלו. איביץ'/GettyImages, George Wood

כך או כך, האפשרות לעבור לא.א.ק כבר לא קורצת עד כדי כך לאיביץ', אחרי שאחיו איליה ששימש עד לאחרונה כמנהל הטכני של הקבוצה, פוטר.

ולאדן איביץ' פוטר לפני חמישה ימים מווטפורד וכרגע מעדיף להישאר באירופה ומחכה להצעה טובה יותר, אבל מכבי תל אביב קרובה ללבו ובמועדון בטוחים שאם הקבוצה תבצע פנייה הוא עשוי להיענות. איביץ' נמצא בקשר טוב עם אנשי המועדון, עקב אחרי משחקי הקבוצה ואהוד בקרב השחקנים, אותם הוביל לשתי אליפויות מרשימות בשנתיים הקודמות.

עוד בוואלה!

המהלך הבא? מכבי תל אביב שוקלת לפנות לוולאדן איביץ' וערן זהבי

לכתבה המלאה
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב מול עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
יעבור לבלגיה? יונתן כהן/דני מרון

בבלגיה מזכירים את יונתן כהן כאחד המועמדים להצטרף לאנדרלכט בחלון ההעברות של ינואר, או בסיום העונה. הקבוצה של וינסנט קומפאני מחפשת קשר יצירתי, ולפי האתר "ווטבול ניוז" מלך שערי מכבי תל אביב עשוי למלא את המשבצת החסרה.

"יונתן כהן עושה הכול מהכול, הוא מסוגל לשחק בכל עמדה בהתקפה", ציינו בבלגיה. "במכבי תל אביב הוא נבנה מחופש פעולה, מה שמתבטא היטב בסטטיסטיקה המרשימה שלו. הוא שחקן של פעולות מכריעות, ולמרות גילו הצעיר יחסית הוא די מנוסה".

את אנדלכט מאמן שחקן העבר האגדי וינסנט קומפאני, ששימש עד לאחרונה כמאמן-שחקן במועדון. את העונה החולפת אנדרלכט סיימה במקום השמיני בבלגיה, ובעונה הנוכחית היא מדורגת במקום ה-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully