וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך הבא? מכבי תל אביב שוקלת לפנות לוולאדן איביץ' וערן זהבי

23.12.2020 / 21:05

הפנטזיה של האוהדים תתגשם? איביץ' מעדיף להישאר באירופה, אבל יתקשה לסרב אם יתבקש לחזור. עסקת זהבי יקרה, אבל אפשרית מבעבר

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

אחרי הפרידה מגאורגיוס דוניס, מכבי תל אביב מחפשת פתרון לעמדת המאמן ועשויה לבצע מהלך כפול, עליו מפנטזים אוהדים רבים כבר תקופה ארוכה: החזרת ולאדן איביץ' לתפקיד וחיזוק הסגל באמצעות ערן זהבי.

פטריק ואן לוון יאמן מחר (חמישי) מול עירוני קרית שמונה ורוצה לקבל את ההזדמנות גם בהמשך. הוא עשוי להישאר אם ינצח, אבל יש גם אופציות אחרות.

שחקני מכבי תל אביב מרימים את ולאדן איביץ'. דני מרון
אהוד בקרב השחקנים. ולאדן איביץ' לאחר האליפות השנייה/דני מרון

איביץ' פוטר לפני ארבעה ימים מווטפורד וכרגע מעדיף להישאר באירופה ומחכה להצעה טובה יותר, אבל מדובר במועדון שקרוב ללבו ואם מכבי תל אביב תבצע פנייה הוא עשוי להיענות. איביץ' נמצא בקשר טוב עם אנשי המועדון, עקב אחרי משחקי הקבוצה ואהוד בקרב השחקנים, אותם הוביל לשתי אליפויות מרשימות בשנתיים הקודמות.

לגבי זהבי, שסובל כרגע מפציעה ולא שותף במשחקים האחרונים של פ.ס.וו איינדהובן ההולנדית, במדיה הוא חתום לעוד שנה וחצי, מדובר קודם כל בעסקה מאוד יקרה. למרות זאת, במכבי תל אביב שוקלים פנייה לאור הכסף שנכנס מאירופה והפייר פליי שמסתיים בעונה הבאה, כשהמחשבה היא שכוכב נבחרת ישראל שעשה שנים אדירות במדים הצהובים הוא האיש שיכול להרים את הקבוצה במצבה הנוכחי.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הודיעה: גאורגיוס דוניס סיים את תפקידו

לכתבה המלאה
ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא פסל חזרה. ערן זהבי/ברני ארדוב

בריאיון עמו בחדשות 12 התייחס היום זהבי לאפשרות שישוב למדים הצהובים: "לחזור למכבי תל אביב? יש סיכוי להכול. שאני אסיים או אמשיך את החוזה שלי (בהולנד) עד הסוף. אני באמת לא פוסל שום דבר אף פעם, לא להישאר בהולנד, לא לעבור למקום אחר, לא לחזור למכבי תל אביב. אני לא יודע. תלוי מה יהיה. אתה יודע, בוא נראה מה יקרה בחודש הקרוב... אני מקווה שיהיה טוב".

זהבי אף הודה שהוא לא נהנה מכדורגל, דבר שעשוי להוות שיקול נוסף בהחלטה שלו לשוב ארצה לישראל: "הכדורגל השתנה מאוד כרגע ואני לא חושב שזה משהו שכיף להיות בו עכשיו. כרגע כשאין קהל, כשכול בדיקה אתה בלחץ אם תוכל לשחק, אם תהיה בבידוד, פשוט הראש לא נמצא שם, הלב לא נמצא, התשוקה לא נמצאת, לי אישית זה מאוד קשה. אני לא אגיד לך שאני נהנה. ממש לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully