וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מציגה: "מהפכת המענקים" החדשה

31.7.2018 / 11:30

יותר קבוצתי, פחות אישי. לא פר משחק, אלא יחסית למיקום. מכבי תל אביב חונכת שיטה חדשה למענקי השחקנים, כשהעונה תחולק לתשעה חלקים שונים. המטרה: לייצר יציבות וקבוצתיות. כל הפרטים

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב משנה גישה והחל מהעונה הקרובה תשלם לשחקניה מענקי מיקום תוך כדי העונה ולא מענקי נקודות אישיים. במכבי תל אביב החליטו על שיטת תמריצים חדשה ומקורית שתחושב כל ארבעה מחזורים. למעשה, החליטו במועדון לבטל את מענקי הניקוד שהיו נהוגים עד כה וששולמו על כל נקודת ליגה שהקבוצה צברה, ולעבור לשיטה חדשה בה תחולק הליגה לתשעה סיבובים.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. יוסי ציפקיס
תתחילו להתרגל. שחקני מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

על פי השיטה הזו יחולקו 36 המחזורים לתשעה חלקים בני ארבעה מחזורים כל אחד. בתום כל ארבעה מחזורים יקבלו השחקנים מענקים על פי המיקום בו הייתה מכבי תל אביב בתום הסיבוב של ארבעת המחזורים. אם מכבי תל אביב תסיים ראשונה אחרי ארבעה מחזורי ליגה יקבל השחקן מענק על פי מה שנקבע בחוזהו בגין המשחקים בהם שותף באותם ארבעה מחזורים. אם הקבוצה תמוקם במקומות 2 או 3 בתום ארבעה מחזורי ליגה יקבל השחקן מחצית ממענק המיקום שנקבע בחוזהו. אם מכבי תל אביב תסיים רביעית ומטה בתום ארבעה מחזורי ליגה, לא יקבל השחקן מענק על ארבעת המשחקים בהם שותף. מבחינת מכבי תל אביב, השיטה החדשה מאפשרת לה לא לשלם מענקים אם הקבוצה לא ממוקמת בין 1 ל-3 בתום כל ארבעה משחקים.

עוד בנושא
אלי טביב יסכים למכור את עידן ורד בשלושה מיליון שקלים
מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו
מכבי תל אביב ממשיכה לחפש פליימייקר, איתי שכטר מתרגל למעמד החדש

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: מאמץ לסגור עם פליימייקר. שכטר מתרגל למעמד חדש

לכתבה המלאה
בן מנספורד מנכ"ל מכבי תל אביב. קובי אליהו
שינוי חדש גם במענקי האליפות והגביע. מנספורד/קובי אליהו

למשל, אם בתום המחזור הרביעי מכבי תל אביב תהיה ממוקמת רביעית בטבלה, השחקנים לא יקבלו שום מענק על הנקודות שצברו בארבעת המחזורים. כך למעשה יעשו במועדון בתום כל ארבעה מחזורים. הבדיקה תהיה במחזור הרביעי, השמיני, השניים עשר וכך הלאה עד המחזור ה-36. כאמור הליגה תחולק לתשעה סיבובים וכל ארבעה מחזורים תעשה הבדיקה היכן ממוקמת הקבוצה. באופן תיאורטי מכבי תל אביב יכולה לעשות גם שמונה או עשר נקודות בסיבוב של ארבעה משחקים, אבל אם השחקנים לא יהיו ממוקמים בין המקומות 1 ל-3, הם לא יקבלו תמורה עבור הנקודות שצברו.

יש לציין כי עד כה החוזים של השחקנים היו מבוססים על שכר בסיס ו-60 נקודות ליגה. השחקנים היו מקבלים על כל נקודת ליגה 1,000 דולר למעט נקודת ליגה שהושגה בבית. עבור תיקו ביתי שחקני מכבי תל אביב לא היו מקבלים כסף עד עכשיו. השיטה החדשה למעשה הופכת את המענקים לעניין יותר קבוצתי ופחות אישי. רק אם הקבוצה ממוקמת גבוה בטבלה השחקנים מקבלים כסף וכאמור הבדיקה מחושבת כל ארבעה מחזורים.

עוד שינוי הוא במענקי האליפות והגביע. עד כה מענק האליפות עמד על 20 אלף דולר ומענק הגביע על 10 אלף דולר. מעתה המענקים יהיו אישיים ויחושבו לפי הדקות ששחקן שיחק בכל משחק במהלך העונה.

אם שחקן פתח במשחק הוא יקבל את מלוא המענק הקבוע בחוזהו, אם הוא נכנס כמחליף הוא יקבל פחות ואם ישב רק על הספסל כמחליף הוא יקבל פחות. אם לא היה בסגל לאותו משחק לא יהיה זכאי למענק עבור אותו משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully