וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב יסכים למכור את עידן ורד בשלושה מיליון שקלים

30.7.2018 / 16:21

מכבי חיפה הגישה הצעה על הקשר שאישורה טעון הסכמה של אלי אוחנה ואלי טביב. אוחנה לא מוכן למכור את ורד בשלב זה וטביב דורש סכום גבוה יותר. גורם בבית"ר ירושלים: "עכשיו יתחילו ספינים ומשחקי כבוד עד שבית"ר תעבור בבקרה"

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

התפתחות בנושא עתידו של עידן ורד: מכבי חיפה הגישה היום (שני) הצעה רשמית לבית"ר ירושלים על סך של כ-1.5 מיליון שקלים. כל עסקה כלכלית של בית"ר ירושלים דורשת את הסכמתו של אלי אוחנה וגם את ההסכמה של אלי טביב. חשב המועדון עדכן את טביב בפרטי ההצעה וזה פסל אותה מיידית.

טביב ניהל מגעים למכירת ורד עד לפני כחודש ודרש עבורו קרוב למיליון יורו. גם כעת מדברים בסביבתו של טביב כי יסכים לעסקה על ורד רק במידה ויקבל כ-3 מיליון שקלים עבורו, מה שיחד עם שכרו יחסוך לו כ-5 מיליון שקלים בעונה הנוכחית ויסייע לו להעביר את תקציב המועדון.

בבית"ר ירושלים דווקא היו מרוצים לשמוע כי הבעלים עדיין בעניינים ומנסה לחפש פתרונות על מנת להעביר את התקציב. ללא העברת בטוחות מצד טביב תבהיר הבקרה עד לסוף השבוע כי הקבוצה עלולה לרדת ליגה. במקביל, תאפשר הבקרה למועדון להעמיד את התקציב המועדון בתוך שבעה ימים.

עוד בנושא
הפועל באר שבע: דור אלו ייעדר בין שלושה לשישה שבועות מהמגרשים
מ.ס. אשדוד: ויקטור גנב על סף סיום דרכו, עמית ביטון הצטרף
גיא דיין יועמד לדין על "התבטאות גזענית" בעקבות התקרית עם עומר לקאו

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. ברני ארדוב
יימכר? עידן ורד/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים אמרו היום: "עכשיו יהיו שבועיים-שלושה של ספינים ומשחקי כבוד עד שבית"ר תעבור בבקרה, טביב מחפש שיקראו לו להציל את המועדון".

הבעיה הכי גדולה מבחינת טביב היא שיחסו של הקהל אליו כבר לא יכול להשתנות בעקבות שום מהלך. גם אם עידן ורד יישאר בבית"ר בסופו של דבר במועדון הקהל עדיין יהיה מעוניין בעזיבתו של טביב. הקהל צפוי להמשיך להחרים את משחקי הבית ולגרום נזקים במשחקי החוץ.

ההערכה היא כי ברגע שהבקרה תשלח לבית"ר ירושלים מכתב בו תתריע כי היא עלולה לרדת ליגה, ההתאחדות לכדורגל וראשיה צפויים להתערב בנושא.

  • עוד באותו נושא:
  • עידן ורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully