וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דור אלו ייעדר בין שלושה לשישה שבועות מהמגרשים

30.7.2018 / 13:19

המגן יעבור היום ארתרוסקופיה בברכו ולא יעמוד לרשות באר שבע במשחקים הקרובים באירופה (כנראה ניקוסיה בליגה האירופית). הקבוצה עדיין עוקבת אחרי ההתפתחויות בגזרתו של דיא סבע

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המגן דור אלו יעבור היום (שני) ארתרוסקופיה בברכו וייעדר בין שלושה לשישה שבועות מהמגרשים. אלו, שכזכור אתמול התגלתה לו פגיעה במיניסקוס, לא יהיה בסגל לצמד המשחקים הבאים באירופה (אם לא יקרה משהו דרמטי המשחקים יהיו בליגה האירופית נגד אפואל ניקוסיה) וייגרע מהסגל למשחקים אלו כדי לפנות מקום לגיא מלמד או מרואן קבהא. בבאר שבע מקווים שאלו יחזור בזמן המינימלי ויהיה כשיר לפתיחת העונה אך לוקחים בחשבון שיחזור באמצע חודש ספטמבר. מתן אוחיון צפוי להירשם לאירופה ולהיכנס לסגל במקום עמית ביטון שהושאל לאשדוד, זאת במקרה שלא תהיה החתמה של שחקן נוסף עד אז.

עוד בנושא

תחושות קשות בהפועל באר שבע: "הפעם החיצים מכוונים לכולנו"
ברק בכר: "כשאתה מפסיד שני משחקים כך, ברור שיש הרבה בעיות"

דיא סבע, מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
עדיין על הכוונת של אלונה ובכר. דיא סבע/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, בבאר שבע רוצים מאוד להתחזק כשהאופציה המועדפת הוא צירוף של דיא סבע, מלך שערי הליגה בעונה החולפת. השחקן מנסה למצות את האופציות בחו"ל, אך באלופה ינסו לקדם מהלך שיביא להצטרפותו. כזכור, לפני יציאתו של סבע לקאזאן עלתה אופציה לעסקה שבמסגרתה גיא מלמד יעבור לנתניה יחד עם וובה בראון או עמית ביטון (ביטון כבר הושאל בינתיים למ.ס אשדוד) וכסף, כשסבע יעשה את הדרך ההפוכה.

בעניין אחר, המגן הצעיר של המועדון אור דדיה לא יעבור בסופו של דבר להפועל חדרה. אתמול התקיימה הבוררות בעניינו בנוגע לדרישה לעבור לחדרה ולא לשחק בבני לוד שטענה שיש לה הסכם השאלה לשנתיים מהאלופה. הבורר נתן לדדיה את האופציה לשוב לסגל של באר שבע, אך אם יבחר לצאת להשאלה הוא יצטרך למצות משא ומתן מול לוד.

בשלב זה דדיה, שבצוות המקצועי של באר שבע שיבחו את ההתקדמות שעשה בעונה החולפת ואת היכולת שהוא מפגין, יחזור לסגל האלופה ויקבל החלטה בתוך שבוע האם הוא יוצא לעונת השאלה נוספת בלוד."רואים שאור התקדם מאוד בשנה החולפת", סיפר גורם בצוות, "ומאז תחילת האימונים התרשמנו שיש פה מגן ימני שיכול לתרום רבות בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully