וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כשאתה מפסיד שני משחקים כך, ברור שיש הרבה בעיות"

28.7.2018 / 23:25

מאמן הפועל באר שבע נשמע מאוכזב אחרי ההפסד באלוף האלופים: "ברור שכרגע הכול נראה שחור, אבל כל זה רק נותן לנו דרייב להוכיח שאנחנו עשויים מחומר אחר ונצא גם מזה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שהובסה מול דינמו זאגרב ואיבדה סיכוי אמיתי לעבור שלב במוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי, הפסידה הערב (שבת) הפועל באר שבע גם את תואר אלוף האלופים. הקבוצה של ברק בכר עלתה בהרכב החזק שלה מול הפועל חיפה, שעלתה בהרכב השני בשל העובדה ששיחקה רק לפני יומיים במוקדמות הליגה האירופית, ובכל זאת סיימה איתה ב-1:1 ב-90 דקות והפסידה 5:4 בדו קרב פנדלים כשחן עזרא הוה היחיד שלא מצליח לכבוש מהנקודה הלבנה. עוד לפני כן, שער עצמי של חן דילמוני (24) העלה את האלופה ליתרון, גבריאל תמאש איזן כעבור שתי דקות.

עוד בנושא:

אוהדי הפועל חיפה נופפו בשטרות לעבר עדן בן בסט וקיללו אותו
גביע הטוטו: מכבי חיפה ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בכר/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "הייתה תבוסה כואבת ביום שלישי והיום זה הפסד מאוד כואב כי עלינו רציניים ורצינו לנצח. ככל שהתקדם המשחק ירד הביטחון. היום זה לא חוסר רצון - השחקנים נתנו הכל. אבל צריך לדעת להפסיד - בשנתיים האחרונות חגגנו, היום לא. הגיע להפועל חיפה. ברור שאחרי ההפסד ביום שלישי וההפסד היום הכול נראה שחור".

בכר הוסיף: "גם במהלך כל העונה שעברה אמרו שאיבדנו את ההגמוניה, אבל התגברנו על הדברים ונתגבר גם עכשיו. אף אחד לא בורח מאחריות. זו החוכמה של להיות ביחד, וחדר ההלבשה מתחיל להבין שנצטרך לצאת מזה. ננסה להוכיח שאנחנו בוניים מחומר אחר".

עדן בן בסט: "צריך להגיד כעל הכבוד להפועל חיפה. הם אלו שניצחו, זו קבוצה חזקה וטובה. נתחרה על מה שנשאר ונקווה שצא מחוזקים. נכון שזו לא הפועל באר שבע שאנחנו מכירים, אבל באימונים השחקנים מחוייבים".

על אוהדי הפועל חיפה: "לא נעים לשמוע על הקללות, אני רוצה לזכור את הדברים הטובים והיו הרבה כאלו. הראש שלי רק בהצלחה של באר שבע ובהתאקלמות מהירה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully