וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות קשות בהפועל באר שבע: "הפעם החיצים מכוונים לכולנו"

29.7.2018 / 16:57

תחילתו של משבר? שחקנים בקבוצה מודים ש"יש הרבה בעיות" וכבר לא תולים את האשמה בשחקנים בודדים, ההנהלה מייחלת לרכש כפול וממתינה להתפתחות עם פקהארט. דור אלו חש כאבים בברכו ובבדיקת MRI התגלתה פגיעה במיניסקוס, ייאלץ לעבור ניתוח

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תחושות קשות בהפועל באר שבע. האלופה הפסידה אמש (שבת) 5:4 בדו קרב פנדלים להפועל חיפה (1:1 אחרי 90 דקות) במשחק אלוף האלופים, איבדה את התואר בו החזיקה במשך שנתיים ברציפות, וכדי להוסיף חטא על פשע גם הודחה מגביע הטוטו.

בקבוצה התאכזבו מהיכולת שהציגו השחקנים בכל העמדות. "במשחק הראשון שלנו רוב החיצים הופנו כלפי השוער, אבל הפעם הם מכוונים לכולנו", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "משבר?תקראו לזה איך שאתם רוצים. אנחנו צריכים להתמקד בלצאת מזה. ברק הודה שיש הרבה בעיות, אבל עוד נתקן את כולן".

במהלך אימון הקבוצה מאוחר יותר היום דור אלו המגן הימני חש כאבים בברך שמאל. אלו עבר בדיקת MRI שמצאה פגיעה במיניסקוס. במועדון מסרו כי הוחלט על התערבות ארתרוסקופית כדי לאפשר חזרה מהירה לפעילות ולא ברור כמה זמן ייעדר אלו.

עוד בנושא

הפועל חיפה זכתה באלוף האלופים אחרי 4:5 על באר שבע בפנדלים
ברק בכר: "כשאתה מפסיד שני משחקים כך, ברור שיש הרבה בעיות"
תמאש לעג לבן בסט במהלך החגיגות של הפועל חיפה: "עדן, בוא לפה"

שחקני הפועל באר שבע אחרי ההפסד על תואר אלוף האלופים. ברני ארדוב
כבר אי אפשר להסתתר מאחורי אף אחד. שחקני באר שבע אחרי ההפסד/ברני ארדוב

האלופה רוצה להתחזק בשני שחקנים לכל הפחות וכבר מצפה לעזיבת תומאש פקהארט שתפנה מקום להחתים זר נוסף בעמדה קדמית. החלוץ הצ'כי שוב לא נכלל בסגל אמש, אך הוא מוכן לעזוב רק אם שכרו לשנתיים הקרובות - שמוערך בכחצי מיליון יורו בעונה - לא ייפגע.

באר שבע תחזור לאימונים כבר הערב לקראת משחק הגומלין מול דינמו זאגרב במוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי, שיהיה ככל הנראה בעיקר לפרוטוקול אחרי ה-0:5 המוחץ של הקרואטים במשחק הראשון. דור אלו ומרואן קבהא המתאוששים מפציעות ינסו לחזור לאימונים. קבהא בכל מקרה לא יכול לשחק משום שהוא לא נכלל בין 22 השחקנים שנרשמו לצמד המפגשים מול דינמו. לעומתו, אלו יקווה להיכלל בסגל למשחק.

פציעה מדאיגה נוספת היא של חאתם עבד אלחמיד. הבלם חש במהלך סוף השבוע כאבים אחרי תקופה בה הרגיש טוב יותר, והיום יוחלט אם ייבדק שוב או שימשיך בחזרה הדרגתית לאימונים.

עוד בבאר שבע: וובה בראון, שביקש לעזוב את הקבוצה ונענה בחיוב, צפוי להשתחרר רשמית בימים הקרובים כשבמקביל נציגיו כבר מנהלים שיחות עם כמה קבוצות. גם גיא מלמד מאוכזב מאוד ממעמדו, וגם הוא מעורר עניין בקרב כמה קבוצות ליגת העל כולל מכבי נתניה, הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה זכתה באלוף האלופים אחרי 4:5 על הפועל באר שבע בפנדלים

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד, מרואן קבהא. יוסי ציפקיס
אחד חוזר לאימונים, השני שוב פצוע. קבהא ואלחמיד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully