וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאמץ לסגור עם פליימייקר. שכטר מתרגל למעמד חדש

30.7.2018 / 8:20

בקבוצה מחפשים שחקן בעל יכולת כדרור ומסירה גבוהה, פרחאן חסני הוצע. החלוץ מתכונן למאבקים על חולצת ההרכב. וגם: מי הרשימו את איביץ' מול בית"ר ומצבו הנוכחי של צ'יקו אופואדו

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. עסקה מול קשר דרום אמריקאי נפלה

אחרי השלמת עסקת מאור קנדיל, ישנם מאמצים גדולים במכבי תל אביב להשלים צירוף של קשר זר עושה משחק בעל יכולת כדרור ומסירה גבוהה. עסקה שניהלה מכבי תל אביב באחרונה, נקלעה למבוי סתום והשחקן שהיה אמור להצטרף מדרום אמריקה, לא יגיע בסופו של דבר. כעת מתרכזים בקבוצה בסגירה מול אחד מבין שני שחקני קישור המועמדים להצטרף. "חסר לנו קשר נוסף שיידע לבנות את המשחק", מודים בקבוצה. "מישהו בעל יכולות אישיות גבוהות ובכך כרגע אנחנו מתרכזים".

הקשר ההתקפי המקדוני פרחהאן חסאני הוצע לקבוצה, אבל איביץ' לא מתלהב בינתיים. חסאני שיחק בשלוש העונות האחרונות בשקנדיה המקדונית וכבש 41 שערים ב-54 הופעות. בדצמבר 2011 חסאני חתם לשלוש שנים בוולפסבורג מהבונדסליגה אך מיעט לשחק בשורותיה ועזב לברונדבי הדנית.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ולאדן איביץ': "שלטנו, אבל היינו צריכים להיות יותר יצירתיים"
מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר עם שחקן בית"ר ירושלים אריק סאבו. יוסי ציפקיס
מוכן לתחרות לא קלה. איתי שכטר עם אריק סאבו/יוסי ציפקיס

2. איתי שכטר: "התקשורת ממהרת להספיד את הפועל באר שבע"

איתי שכטר פתח אתמול לראשונה בהרכב מכבי תל אביב וסיים את המשחק די מאוכזב אחרי שלא כבש שער. שכטר אמר בסיום: "הרגשתי בסדר אבל אני מצפה מעצמי להרבה יותר. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים ויותר מסוכנים בפעולות האחרונות. התרגשתי לפגוש את החברים שלי מהעונה שעברה. בית"ר קרובה ללבי ואני מאחל לה הרבה בהצלחה. אני אעשה במכבי הכל כדי להצליח. אנחנו נראים יותר טוב ממשחק למשחק. עדיין מוקדם לקבוע שבית"ר מתפרקת. בית"ר חשובה לכדורגל הישראלי ואני מאמין שהדברים יסתדרו. אני במכבי כדי לעזור לה לחזור ולהיות במקום בו היא צריכה להיות".

שכטר צריך להתרגל במכבי תל אביב למאבק עיקש על דקות משחק. על כך אמר: "אני נהנה מכל רגע. מדובר במועדון סופר מקצועני שנותן לכל שחקן את הכל כדי להצליח. אני מאושר ושמח להיות במכבי. הייתי קצת פצוע בקרסול. יש כאן תחרות והסגל בריא וחזק. מי שטוב ישחק ומי שיהיה פחות טוב, ינוח. בבית"ר ירושלים היה לי מעמד ובמכבי תל אביב המעמד הוא קצת שונה. מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהב אתגרים. באתי לתחרות מאוד קשה. ידעתי שבהתחלה יהיה לי קשה. אני מוכן לתחרות על כל דקה ואני לוקח בחשבון גם משחקים שבהם לא אשותף. אני בטוח שמחכה לי ולקבוצה עונה מאתגרת אבל הכי חשוב שמכבי תל אביב תחזור לקחת אליפות".

שכטר הבהיר כי זה מוקדם מאוד להספיד את הפועל באר שבע לקראת העונה הקרובה: "הפועל באר שבע מועדון חזק שעבר אינספור משברים ולקח שלוש אליפויות ברצף. יש שם מועדון חזק ויציב והתקשורת ממהרת להספיד אותו. אנחנו מתרכזים במכבי תל אביב ובאר שבע תתרכז בעצמה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו

לכתבה המלאה
אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא ברור אם יטוס לסרביה. אבי ריקן/יוסי ציפקיס

3. אבי ריקן בספק לנסיעה לסרביה

אבי ריקן היה אמור לפתוח אתמול בהרכב אך לאחר שחש בימים האחרונים כאבים עזים בבטנו, הוא פנה אתמול בבוקר לבית החולים שם עבר בדיקות מקיפות מהן עלה חשד כי הוא סובל מדלקת באזור הבטן. ריקן נצטווה למנוחה וטיפול תרופתי ועדיין לא ברור אם יטוס עם הקבוצה מחר לגומלין בסרביה מול רדניצ'קי. הצהובים כאמור נוסעים למשחק עם יתרון של 0:2 מהמשחק הראשון, בו הראה עליונות מקצועית על היריבה הסרבית.

שחקן מכבי תל אביב שחר פיבן עם שחקן בית"ר ירושלים יקוב סילבסטר. יוסי ציפקיס
מהווה אלטרנטיבה לעמדת הבלם. שחר פיבן עם יקוב סילבסטר/יוסי ציפקיס

4. שחר פיבן ודן גלזר בלטו לטובה מול בית"ר

ולדאן איביץ' טען אמש כי הוא למד כמה דברים על שחקנים מסויימים אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים. מספר שחקנים הרשימו את המאמן הסרבי ביניהם שחר פיבן, שהיה מהטובים במכבי תל אביב ולימד כי הוא מהווה אלטרנטיבה לעמדת הבלם. גם דן גלזר רשם משחק טוב והוסיף אפילו בישול לארון שוינפלד בשער היחיד במשחק, שסידר לצהובים ניצחון ועלייה לשלב חצי הגמר של גביע הטוטו.

שחקן מכבי תל אביב צ'יקו אופואדו. ברני ארדוב
לא רוצים למהר איתו. צ'יקו אופואדו/ברני ארדוב

5. צ'יקו אופואדו עדיין לא בכושר

שחקן הרכש הניגרי צ'יקו אופואדו ישב אתמול ביציע והוא לא צפוי ליטול חלק גם במשחק הגומלין מול רדניצ'קי ביום חמישי הקרוב. במכבי תל אביב רוצים לשלב את הקשר הניגרי בהדרגה, אחרי שהבדיקות הגופניות שעבר לימדו כי הוא מצוי בכושר גופני נמוך מאחר שלא היה כמעט בפעילות מאז סיום העונה בטורקיה. "צריך לעשות הכל בהדרגה ולא למהר עם צ'יקו", אמרו במועדון. "הוא עדיין לא מוכן למשחקים".

* אוהדי מכבי תל אביב ייפרדו הערב מהאוהד המיתולוגי פרדי (אברמוב) שהלך לעולמו בגיל 86. הלווייתו תערך הערב בבית העלמין ירקון בשעה 17:00 שער החסד. אורי משיח קרא לאוהדי מכבי תל אביב: "בואו להיפרד מסמל ומכביסט שעד נשמתו האחרונה חי את מכבי ת"א. פרדי אברמוב יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully