וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "שלטנו, אבל היינו צריכים להיות יותר יצירתיים"

מאמן מכבי תל אביב היה מאופק בסיום ה-0:1 של קבוצתו על בית"ר ירושלים ברבע גמר גביע הטוטו. על מאור קנדיל: "הוא יצטרך ללמוד את השיטה". איתי שכטר: "מקווה שדברים יסתדרו בבית"ר"

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב גברה הערב (ראשון) 0:1 על בית"ר ירושלים ב'משחק האירופיות' של גביע הטוטו ועלתה לשלב חצי הגמר. היא הצטרפה להפועל חיפה, שניצחה אמש את הפועל באר שבע ב'אלוף האלופים' והבטיחה את מקומה שם גם כן. הצהובים מתל אביב נעזרו בשער של ארון שוינפלד בדקה ה-57, שהספיק להם כדי להבטיח ניצחון אחרי משחק די חלש ושקול, בו ולאדן איביץ' החליט עם המחליפים ועם שבעה שחקני בית.

השוער פרדראג ראיקוביץ' היה השחקן היחידי ב-11 שפתח גם בניצחון 0:2 על רדניצ'קי בליגה האירופית ביום חמישי האחרון. כעת, הצהובים חושבים על משחק הגומלין בסרביה ביום חמישי הקרוב, כשרדניצ'קי מגיעה אליו אחרי הפסד 2:0 לכוכב האדום בלגרד בליגה.

המאמן ולאדן איביץ' אמר בסיום: "שלטנו במשחק, אבל לא היינו מספיק מסוכנים במחצית הראשונה. במחצית השנייה נראינו טוב יותר ובית"ר התקשתה לייצר מצבים. למרות זאת, היינו צריכים להיות יותר יצירתיים. בכל מקרה, הניצחון היום היה חשוב. הרבה שחקנים שיחקו היום בפעם הראשונה השנה ואני מרוצה מהם, זה לא קל לשחק אחרי הפגרה".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו
מאור קנדיל חתם רשמית על חוזה לשלוש שנים במכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר עם שחקן בית"ר ירושלים טל כחילה. יוסי ציפקיס
נכנס לעניינים לאט לאט. איתי שכטר/יוסי ציפקיס

המאמן הסרבי הוסיף: "יש לנו עדיין על מה לעבוד ומה לשפר. איתי שכטר, כמו שאר השחקנים, שיחק לראשונה העונה, וזה לוקח זמן להיכנס לעניינים. כולם יצטרכו לעבוד קשה ולתת את כל כולם במטרה לשחק במשחקים הבאים. מאור קנדיל הוא שחקן שדיברנו עליו בחודש האחרון ואני שמח שהוא מצטרף אלינו. הוא יצטרך ללמוד את השיטה בה אנחנו משחקים ולהיכנס לעניינים לאט לאט".

איתי שכטר, שערך הופעת בכורה דווקא מול האקסית: "שמח שניצחנו ועלינו לחצי הגמר. אני קצת עייף, אני נכנס לעניינים. הייתי פצוע ואני עוד צריך להתחדד. למשחק ראשון זה היה בסדר, אבל יש הרבה עבודה. הייתה התרגשות בהתחלה, בית"ר ירושלים זה מועדון שיקר לליבי והייתה לי בו תקופה מדהימה, אני מקווה שדברים יסתדרו שם ושהם יתפקדו כמו שצריך. אני מאחל להם בהצלחה בהמשך אבל אני חושב רק על מכבי תל אביב. יש לנו כמה ימים להתכונן למשחק החשוב מול רדניצ'קי בליגה האירופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully