וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאור קנדיל חתם רשמית על חוזה לשלוש שנים

המגן הימני הצטרף במסגרת עסקה עם בני יהודה, שקיבלה בתמורה שלושה שחקנים וגם את שגיב יחזקאל כמושאל. קנדיל: "נרגש, עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה". מנספורד: "עקבנו אחריו". צפו בשיר שהכין המועדון לשחקן החדש

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) רשמית כי מגן בני יהודה מאור קנדיל חתם רשמית על חוזה לשלוש שנים בשורות הצהובים. במסגרת העסקה בין שני המועדונים מאוויס צ'יבוטה, דור ג'אן וסוהיל ארמלי עשו את הדרך ההפוכה ויעברו לבני יהודה. שגיב יחזקאל עבר בהשאלה נפרדת.

קנדיל, שילבש את החולצה מספר 30, אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני מאוד נרגש להגיע למועדון. עבדתי קשה מגיל מאוד צעיר על מנת להגיע לרגע זה ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לבני יהודה על התקופה היפה שהיתה לי שם. אחרי קיץ לא קצר אני שמח שהגענו לרגע הזה ועכשיו נשאר לי רק להוכיח את עצמי במגרש".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "זוהי העברה שעבדנו עליה במשך כל הקיץ וזוהי עסקה נוספת במסגרת העסקאות שהצלחנו לסגור בתנאים מהם אנחנו מרוצים. לשחקנים שעוזבים את מכבי במסגרת מתווה העסקה לרכישת מאור קנדיל, ברצוני לאחל את מלוא ההצלחה בעתיד".

עוד בנושא:

קיארטנסון: "מרוכז בעתיד שלי כאן", איביץ': "וידאר שחקן שלנו"
בית"ר ירושלים בפאניקה לקראת מכבי תל אביב, סמי מלכה על הקווים
יוסי אבוקסיס: "עסקת קנדיל יכולה לשנות לבני יהודה את הסגל"

מאור קנדיל, בן מאנספורד, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מבני יהודה לקרית שלום. קנדיל עם בן מאנספורד/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמן הצהובים ולאדן איביץ', יעלה הערב (ראשון, 21:00, ספורט 5+ לייב) הרכב של מחליפים למשחק רבע גמר גביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים. איתי שכטר צפוי לערוך הופעת בכורה במדים הצהובים-כחולים ואת החולייה הקדמית ישלימו ארון שוינפלד, מתן חוזז ויונתן כהן.

שחקנים נוספים שיזכו לעלות לראשונה בהרכב הם דן גלזר בקישור ושחר פיבן ושון גולדברג בקו ההגנה. גם הקפטן שרן ייני שזכה למעט מאוד דקות עד כה, יפתח בהרכב של המאמן הסרבי.

אבי ריקן לא הצטרף הבוקר לקבוצה שמתכוננת כרגיל למשחק בבית מלון בנתניה. ריקן סובל מכאבים ולא צפוי להיות בסגל למשחק. איביץ' יחליט רק היום האם לתת לשוער המשנה חביב אוחיון לפתוח, או להמשיך עם פרדראג ראיקוביץ' בין הקורות.

עוד באותו נושא

בני יהודה: צ'יבוטה, ג'אן וארמלי חתמו, גם יחזקאל הצטרף בהשאלה

לכתבה המלאה

מה דעתכם על השיר של מכבי תל אביב למאור קנדיל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully