וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בפאניקה לקראת מכבי תל אביב, סמי מלכה על הקווים

29.7.2018 / 11:23

שחקני הרכש מושבתים וזועמים ("למה טביב החתים אותנו"), ורד בספק ובמועדון חוששים: "רק שלא תהיה תוצאה מבישה". לוזון לא עבר בבקרה. בכורה לשכטר ואופואדו מנגד (21:00, 5+ לייב)

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב

בין צמד המשחקים מול רדניצ'קי במוקדמות הליגה האירופית, מכבי תל אביב תשחק הערב (ראשון, 21:00, ספורט 5 לייב) מול בית"ר ירושלים במפגש האירופיות שהוא למעשה רבע גמר גביע הטוטו. ולאדן איביץ' צפוי לבצע רוטציה נרחבת בהרכב שלו, ובין היתר יעניק דקות ראשונות לאיתי שכטר וצ'יקו אופואדו שטרם שותפו מאז הגיעו לקבוצה. שכטר צפוי לפתוח מול האקסית על חשבונו של וידאר קיארטנסון שכבש צמד לרשת הסרבים במשחק הראשון, בעוד אופואדו עשוי להשתלב בהמשך.

פרט לשכטר, גם אייל גולסה שלא פתח ביום חמישי והקפטן שרן ייני אמורים לפתוח. ארון שוינפלד גם הוא בתמונה, שחר פיבן, רוסלן ברסקי ומתן חוזז אמורים להשתלב.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', שרן ייני, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי, אייל גולסה, דור מיכה, איתי שכטר, ארון שוינפלד.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בקרת התקציבים תבהיר לבית"ר ירושלים: ללא בטוחות, תורדו ליגה
גיא לוזון גער בשחקני בית"ר ירושלים על הדלפת שיחת הווטסאפ: "בושה וחרפה שזה יוצא"

שחקני מכבי תל אביב אייל גולסה, איתי שכטר, שרן ייני. ברני ארדוב
מפגש פיקנטי. איתי שכטר/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים

אם בבית"ר ירושלים היו יכולים להודיע על אי הופעה והפסד טכני למכבי תל אביב במפגש האירופיות שהוא למעשה רבע גמר גביע הטוטו, ייתכן כי השחקנים היו מעדיפים זאת. לרשותו של גיא לוזון יעמוד סגל שחקנים דליל עם שחקני נוער רבים, ללא המצטרפים החדשים כמו קרלוס קוויאר, איתמר ניצן ואור אינברום, כאשר גם המאמן עצמו עדיין לא עבר בבקרת התקציבים ולא יוכל לעמוד על הקווים. העוזר דויד מרטן ומאמן השוערים משה בן דוד לא עברו אף הם בבקרה ולכן לא יוכלו לשבת על הספסל ומאמן הנוער, סמי מלכה, יעמוד על הקווים.

בנוסף לסגל זה, עידן ורד בספק בגלל כאבים בקרסול, אנתוני וארן עדיין לא כשיר וגם דוד קלטינס הפצוע צפוי להיעדר. בלם הנוער דניאל חבה צפוי לפתוח עם מיקי סירושטיין וטל כחילה במערך של שלושה בלמים.

שחקנים בקבוצה אמרו: "הדבר הכי חשוב זה לצאת מהמשחק הזה בתוצאה לא מביישת. במכבי ישחקו כל אלה שרוצים להוכית את עצמם ולנו אין אפילו מספיק שחקנים שישלימו סגל. המצב שהגענו אליו פשוט עצוב, לא מבינים מה אלי טביב מנסה לעשות".

אגב, אחד משחקני הרכש החדשים שלא עבר בבקרה אמר היום: "לא מבין למה אלי טביב החתים אותנו אם הוא לא מעביר כסף ולא דואג שנוכל לשחק. אנחנו צריכים תשובות כי זה העתיד שלנו, אם בית"ר לא תעביר אותנו, אנחנו צריכים לחפש אלטרנטיבות, שלא ניתקע בלי קבוצה".

הרכב משוער: טמיר ללו, אבישי כהן, מיקי סירושטיין, דניאל חבה, טל כחילה, יעקב בריהון, אופיר קריאף, אריק סאבו, עידן ורד, עוזיאל פרדו, יקוב סילבסטר.

עוד באותו נושא

השף רונן כהן: "הדבר הכי חשוב לי הוא לשנות את החשיבה על ישראל"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתגר לא פשוט להגנת בית"ר. השוער טמיר ללו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully