וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון גער בשחקני בית"ר ירושלים על הדלפת שיחת הווטסאפ: "בושה וחרפה שזה יוצא"

24.7.2018 / 19:58

המאמן ערך אסיפה בה התייחס לסערה שהתחוללה במועדון: "בחדר הלבשה בריא אסור שדבר כזה ייצא ומוצאים מי עשה את זה". עידן ורד: "צר לי שתוכן השיחה הודלף, מעשה פוגעני". הבקרה לבית"ר: ללא בטוחות, התקציב לא יעבור

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר הסערה שהתחוללה בעקבות הודעת הווטסאפ שהודלפה, ערכה הערב (שלישי) בית"ר ירושלים את משחק האימון שלה מול הפועל כפר סבא. באסיפת הקבוצה התייחס מאמן הקבוצה גיא לוזון לפרשה ואמר לשחקנים: "מביך, מביך. זו בושה וחרפה שדבר כזה יוצא, ועוד במיוחד שלא היה כלום. הוחלט שכולם יגיעו עצמאית כי כמעט כולם מהמרכז. זה לא שאין תקציב או שביקשו אוטובוס ולא היה. והכי בושה שזה יוצא החוצה, זאת הבושה הכי גדולה שלכם, בחדר הלבשה בריא אסור שדבר כזה ייצא ומוצאים מי עשה את זה".

הכל התחיל כששיחת ווסטאפ בין שחקני הקבוצה והמנהל ניר אפרתי דלפה לרשת וחשפה את גודל המשבר בו נמצאת הקבוצה מהבירה. השחקנים לא מקבלים מים, נדרשים להגיע עצמאית למשחק אימון ונראה שמתחיל להימאס להם. בשיחת הווטסאפ, אפרתי הזכיר לשחקנים "להביא בקבוקי מים" ועידן ורד מיד השיב: "איבדתם את זה לגמרי". אופיר קריאף הגיב בציניות: "חבר'ה לא לשכוח כובעים".

בהמשך אפרתי הזכיר את משחק האימון שיתקיים בכפר סבא וכתב: "ההגעה עצמאית". כאן השחקנים כבר התעצבנו. ורד כתב: "אפרתי תעביר בבקשה למי שצריך (חיים, גיא, אלי) שאם לא יהיה אוטובוס שיוצא מבית וגן למשחק, שחקנים לא יגיעו. יש גבול גם לזלזול בנו ובמקצוע. אנשים לא יבואו במוניות או טרמפים מירושלים וינסו להגיע בכוחות עצמם. אנחנו סופגים המון חרא כבר חודש, אבל יש גבול. אנחנו בית"ר ירושלים זה לא חוג". לבסוף הועמד אוטובוס שיצא מבין וגן, איתם הגיעו השחקנים למשחק. ההתמודדות עצמה, אגב, הסתיימה ב-2:2. את השערים לבית"ר כבשו עוזיאל פרדו ויקוב סילבסטר.

תגובת בית"ר ירושלים: "נכתב מה שנכתב בגלל שהמאמן והצוות חשבו שרוב השחקנים לא מירושלים ומיותר להזמין אוטובוס. ברגע שנכתב מה שנכתב מצד השחקנים - והיה יכול להיכתב באופן עדין יותר -כמובן שארגנו אוטובוס. זה לא קשור לחיסכון ולא לכלום. עצם ההדלפה של שיחת הווטסאפ היא הביזיון, היא השערורייה".

תגובת עידן ורד בשם השחקנים: "לא הייתה כאן כוונה לאיים. מדובר באי הבנה. כשניר אפרתי, מנהל הקבוצה, פנה אלינו לא חשבנו שמדובר במחשבה על עניין מספר השחקנים המגיעים מהמרכז ומירושלים. הדבר טופל מיידית מצד המועדון. אין כאן כוונה לפגוע באף אחד. כקפטן של הקבוצה, צר לי שתוכן השיחה הודלף. זה מעשה לא אחראי ופוגעני".

ווטסאפ בית"ר ירושלים. צילום מסך
ווטסאפ בית"ר ירושלים/צילום מסך

אפרופו ורד, הקפטן נתון לאחרונה תחת לחצים גדולים להישאר בבית"ר ירושלים. הלחצים מופעלים בעיקר מצד המאמן גיא לוזון ובמועדון דאגו להבהיר לקשר שעזיבה שלו תגרום להתרסקות מקצועית והאחריות לכך תהיה עליו.

המכבש שמופעל על ורד לא עושה לו טוב, בעיקר לאור העובדה שהוא קיבל החלטה לעזוב כבר בסיום העונה שעברה ולא מתכוון לשנות אותה כעת. אחד השחקנים אמר בעניין: "הלחץ שמפעילים עליו בסוף יגרום לו להתפוצץ ולהתהפך על כולם. עם כל הרצון להשאיר אותו, אחרי מה שהוא עבר בעונה שעברה והחשש שיעבור דברים דומים גם השנה, אי אפשר להשאיר אותו בכוח".

עוד בנושא:

הצרות הכלכליות נמשכות: אקאנס תובעת מבית"ר ירושלים 40 אלף יורו
"אלי תשחרר": אוהדי בית"ר ירושלים מיואשים מאלי טביב
מסתמן: בית"ר ירושלים לא תוכל להעביר את כל השחקנים בבקרה

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים פנתה למבקר המדינה בנוגע להתאחדות וטביב

לכתבה המלאה
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם יעקב בריהון. ברני ארדוב
החליט לעזוב מזמן. ורד/ברני ארדוב

ארגון האוהדים "לה פמיליה" פרסם היום הודעה על החרמת משחק החוץ נגד מכבי תל אביב בגביע הטוטו. בהודעה הוסבר: "אוהדים יקרים, לאחר בירורים מעמיקים בנושא המשחק רבע גמר גביע הטוטו, התגלה שהכנסות המשחק יחולקו שווה בשווה בין שתי הקבוצות. כסף מאיתנו טביב לא יראה, לכן לאחר התייעצות חשיבה והבנה הגענו להסכמה שיש להחרים גם את המשחק הזה ולא נגיע למגרש".

יחד עם זאת, מבירור עם מנהלת הליגות עולה שמכבי תל אביב היא זו שתקבל את ההכנסות ושלא תהיה חלוקה בין הקבוצות. לפיכך לא מן הנמנע שאוהדי בית"ר ירושלים בכל זאת יגיעו למשחק ולא יחרימו אותו.

בנושא אחר, נציגי בית"ר ירושלים, אלי אוחנה וחיים נבון, ישבו היום (שלישי) עם בקרת התקציבים ובפגישה התברר כי ישנם פערים גדולים בין הכנסות הקבוצה הצפויות לבין התקציב אותה הייתו רוצה בית"ר להעביר. בבקרה מדברים על פער של יותר מ-5 מיליון ש"ח ובשלב זה סוכם כי נציגי הבקרה ישוחחו עם אלי טביב על מנת לקבל תשובות באם יעביר בטוחות. במידה וטביב לא יעשה זאת עלולה הקבוצה להיכנס לכאוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully