וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים פנתה למבקר המדינה בנוגע להתאחדות וטביב

23.7.2018 / 9:45

העמותה טוענת שההתאחדות לכדורגל לא בודקת את המעורבות של הבעלים שעליו נאסרה כל פעילות: "מבקשים שהמבקר יבדוק את האינטרסים שעומדים מאחורי התעקשותה של ההתאחדות להעלים עין"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אוהדי בית"ר ירושלים ממשיכים בניסיונותיהם לסיים את פועלו של אלי טביב במועדון. כבר לפני מספר שבועות פנתה העמותה להתאחדות לכדורגל במטרה שתזמן לחקירה עובדים, שחקנים ואנשי מקצוע על מנת לבדוק את מעורבות אלי טביב - עליו נאסרה כל פעילות במסגרת העונש שספג. הבוקר גם נשלח מכתב למבקר המדינה נגד התנהלות ההתאחדות לכדורגל בעניין.

במכתב צוין: "עמותת האוהדים הבינה כי ההתאחדות לכדורגל ואנשיה מתמהמהים בפתיחת חקירה כנגד אלי טביב על אי קיום עונש ההרחקה ומסרבת להפעיל את סמכותה על מנת לאפשר קיום תקין, סביר ותפקודי של המועדון. לפיכך פנתה למבקר המדינה במטרה שיבדוק את האינטרסים הנסתרים שעומדים מאחורי התעקשותה של ההתאחדות לכדורגל להעלים עין במשך עונה שלמה מאי קיום עונש ומזלזול בוטה ומחפיר בתקנון המשמעת ומהחלטות שיפוטיות".

עוד נכתב: "כמו כן עמותת האוהדים מודיעה כי תפעל בכל אמצעי חוקי העומד לרשותה למצות את הדין עם כל מי שמאפשרים פגיעה אנושה בהמשך קיומו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. אנו קוראים להתאחדות להתעשת ולפעול על פי אמות המידה המצופות מגוף הנהנה מכספי ציבור וממעמד של גוף הסדרה ראשי בתחום הכדורגל".
.
עוד בנושא:

בית"ר ירושלים לא תוכל להעביר את כל השחקנים בבקרה
"אלי תשחרר": אוהדי בית"ר ירושלים מיואשים מאלי טביב
בית"ר ירושלים הפסידה לצ'יחורה והודחה מהליגה האירופית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully