וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות הכלכליות נמשכות: אקאנס תובעת מבית"ר ירושלים 40 אלף יורו

22.7.2018 / 16:40

הקבוצה שהשאילה לירושלמים את פול אדגר, הגישה תביעה לפיפ"א על דמי אימון וסולידריות. גם פאוק סלוניקי עשויה לפנות להליך משפטי בעניין סאבו, אוחנה דחה ניסיונות לתווך בינו לבין טביב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אם לבית"ר ירושלים לא מספיקות הצרות הכלכליות, אזי נראה כי הן רק ממשיכות לגדול. קבוצת אקאנס הפינית, אשר השאילה לבית"ר את פול אדגר בעונה שעברה, תובעת מהמועדון כ-40 אלף יורו דמי אימון וסולידריות. התביעה הוגשה לפיפ"א לאחר שלטענת הפינים, השחקן הגיע לבית"ר כאשר הוא מתחת לגיל 23 ועל אף שבית"ר לא מימשה את האופציה עליו, היא מחויבת לשלם את הסכום הזה.

אגב, בית"ר עשויה לעמוד העונה בפני שורה של תביעות, כאשר גם פאוק סלוניקי שדורשת 250 אלף יורו שהובטחו לה עבור אריק סאבו, עשויה לפנות להליכים משפטיים בקרוב. בנוסף, אם שחקנים בעלי חוזים לא יעברו בבקרת התקציבים הם עשויים לתבוע את בית"ר ולהביא אותה לשוקת שבורה מבחינה כלכלית.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מסתמן: בית"ר ירושלים לא תוכל להעביר את כל השחקנים בבקרה
אוהדי בית"ר פרצו למגרש, המועדון ייענש. גיא לוזון: "אין שום תירוצים"
בית"ר ירושלים הפסידה לצ'יחורה 2:1 והודחה מהליגה האירופית

פול אדגר שחקן בית"ר ירושלים מול לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
הקבוצה שלו רוצה כסף. פול אדגר/יוסי ציפקיס

בית"ר תגיש ביממה הראשונה תקציב ראשוני לבקרת התקציבים ובהמשך השבוע יהיו שיחות ודיונים עם הבקרה בנושא. כרגע נראה כי בית"ר תנסה להעביר בשבועות הקרובים תקציב בסך 23-24 מיליון ש"ח שיכלול בתוכו את חוזהו של עידן ורד. אם יהיו חסרות בטוחות, הבקרה תפנה לאלי טביב כדי שיספק אותן.

מספר גורמים הקרובים לטביב ואוחנה ניסו לתווך לאחרונה בין הצדדים ולנסות להגיע להסכם פיצויים בין השניים, אך בשלב זה אוחנה דחה זאת על הסף והבהיר כי מבחינתו יילחם על בית"ר כל עוד יוכל. כרגע נראה כי אם טביב לא ימכור את בית"ר או שיספק מכתב התנתקות, הקבוצה בסופו של יום תמשיך להידרדר ותילחם על חייה בליגה בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully