וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר פרצו למגרש, המועדון ייענש. גיא לוזון: "אין שום תירוצים"

19.7.2018 / 22:40

כחלק מהמחאה נגד הבעלים אלי טביב, כמה אוהדים גרמו להפסקת המשחק. בית"ר כבר עומדת לדין בעקבות הקריאות הגזעניות בגאורגיה. המאמן: "היינו צריכים לעבור, מקווה שהמצב ישתפר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בתגובות של אוהדי בית"ר ירושלים לאחר ההדחה

בית"ר ירושלים הודחה הערב (חמישי) מן הליגה האירופית. זאת אחרי הפסד ביתי 1:2 לצ'יחורה הגאורגית. הקבוצה של גיא לוזון הגיעה לגומלין בטדי לאחר 0:0 במשחק הראשון בשבוע שעבר אך ספגה מפלה ביתית ונפרדה מאירופה לאחר מסע קצר מאוד. רק 800 אוהדים הגיעו ליציעים כחלק מן המאבק שמתנהל בין הקהל לבין אלי טביב ובדקה ה-78 פרצו כמה אוהדים לכר הדשא וגרמו להפסקת המשחק למשך כמה דקות. מאבטחים שהוצבו במקום זינקו על הפורצים והמשחק חודש לאחר שהם נלכדו.

יש לציין כי בשבוע שעבר קראו אוהדי בית"ר ירושלים קריאות גזעניות במשחק הראשון מול הגיאורגים כך שבית"ר צפויה לעונש קשה במוסדות המשמעת של אופ"א בשל התנהגות אוהדיה. על האווירה הקשה במועדון מעידה גם העובדה שהקבוצה לא אפשרה לאף שחקן להתראיין לאחר שריקת הסיום.

עוד בנושא
ליגה אירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את פרנצווארוש ועלתה לסיבוב הבא
ולאדן איביץ': "היה קשה מאוד", על השער של אלירן עטר: "מדהים"
הפועל של סרביה: הכירו את רדניצ'קי, יריבתה הבאה של מכבי תל אביב

אוהד של בית"ר ירושלים פורץ לדשא במשחק נגד צ'יחורה. ברני ארדוב
מחאה נגד טביב. אחד האוהדים שפרץ למגרש/ברני ארדוב

המאמן גיא לוזון אמר בסיום: "מאוכזב מאוד. יכולנו לכבוש במחצית הראשונה שער אחד לפחות, עשינו שינוי פנימי לאחר ההפסקה וכבשנו, אבל התחכמות בדקה 70 משהו, כדור חוץ, נענשים במזומן ופה איבדנו את המשחק. אין לנו אליבי ואין תירוצים, היינו צריכים לעבור את הקבוצה הזאת. לא עשינו את זה, ואין לנו שום תירוצים. הפסדנו, זה נגמר, זה מת. צריך עכשיו להתכונן לליגה. אני מקווה שהמצב ישתפר ושנעמיד סגל טוב לליגה. זה לא בשליטתי, אני מקווה שיהיה בסדר. אני לא חשוב, המועדון יותר חזק ממני ומכל דבר אחר".

מסיבת העיתונאים של גיא לוזון

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

על עידן ורד, שכבש את השער לזכות בית"ר ירושלים הערב אמר המאמן: "הוא השחקן הכי יצירתי בקבוצה. במצב הנוכחי, מקצועית, אין לנו אפשרות לוותר עליו. אמרתי את זה גם לפני המשחק, בלי שום קשר לגול היום. אמרתי שזו מכת מוות מקצועית, לא מכת מוות לבית"ר. אני נשאר כאן ואעשה כל שביכולתי כדי שתהיה קבוצה טובה".

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים, פלייר בית"ר. ברני ארדוב
המסע הקצר באירופה הסתיים. גיא לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully