וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "השער של עטר היה מדהים". אבי ריקן: "לא זוכר הגרלה כל כך קשה"

19.7.2018 / 21:51

מאמן מכבי תל אביב נשם לרווחה אחרי ה-0:1 מול פרנצווארוש והעלייה לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית: "היה קשה מאוד". הקשר: "אנחנו מתחברים, מאמין שניראה הרבה יותר טוב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הצהובים ניצחו 0:1 את פרנצווארוש ההונגרית משער גדול של אלירן עטר בדקה ה-46, השלימה 1:2 בסיכום המפגשים ותפגוש את רדניצ'קי הסרבית, שעברה בקלות את גזירה המלטזית החלשה. המשחק הראשון ייערך ביום חמישי הבא והגומלין יתקיים בעיר ניש במרכז סרביה שבוע לאחר מכן.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב עלתה עם 0:1 מול פרנצווארוש ההונגריה
בית"ר ירושלים הודחה עם הפסד מביך 2:1 לצ'יחורה
כמה אוהדים פרצו למגרש, בית"ר ירושלים תספוג עונש כבד

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב, פלייר. יוסי ציפקיס
מכיר את הסרבים. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' אמר בסיום: "היה משחק קשה, גם היום וגם בשבוע הבא. הצלחנו לנצח היום ולעלות שלב. זו הייתה המטרה שלנו עוד לפני המשחק. אנחנו כבר חושבים על הסיבוב הבא. היה משחק קשה נגד יריבה חזקה. התכוננו לזה ודיברנו הרבה על היריבה, אבל בסדר זו רק ההתחלה. אנחנו צריכים להמשיך עם זה ולהתכונן למשחק הבא". על היריבה הבאה ראדניצ'קי, אותה מכיר המאמן מסרביה: "אני מכיר אותה, היא אחת הקבוצות הטובות ביותר בסרביה אחרי פרטיזן והכוכב האדום. אני מכיר אותה ויהיה משחק קשה ונצטרך להתכונן. אנחנו התחלנו רק עכשיו אחרי קדם העונה". על השער של אלירן עטר: "זה היה שער מדהים, יש לנו הרבה שחקנים ואנחנו צריכים להתמודד עם סגל עמוק".

אבי ריקן הוסיף: "אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להשתפר ואני מאמין שניראה הרבה יותר טוב, אבל הכי חשוב בשלבים האלה זה לעבור שלב. אני לא זוכר שהייתה בשנים האחרונות יריבה בסדר גודל כזה. אנחנו שמחים שעברנו שלב. מוקדם לקבוע עדיין לגבי הקבוצה, יש פה צוות חדש ואנחנו ביחד בסך הכול חודש. בכל יום אנחנו לומדים עוד, מתחברים ואני מאמין שניראה הרבה יותר טוב. הרגשנו את הקהל, לראות את כל היציע צהוב ותומך היה חשוב לנו מאוד. אני שמח ומאמין שבשבוע הבא יגיעו יותר ושניתן להם סיבות לשמוח בעתיד.
על השער היפה של אלירן עטר אמר ריקן: "עשיתי תנועת עומק וקיללתי את אלירן בלב שלא נתן לי את הכדור, אבל הוא בעניינים ונכנס טוב לעונה. כן ירבו שערים כאלה. יש לנו הרבה משחקים, אנחנו צריכים סגל רחב והרבה שחקנים. טוב שיש תחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully