וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרת התקציבים תבהיר לבית"ר ירושלים: ללא בטוחות, תורדו ליגה

26.7.2018 / 14:45

במועדון משוכנעים שטביב יעביר כ-4 מיליון שקל, אבל הוא דורש למכור את עידן ורד כדי לכסות את כל הסכום שדורשת הבקרה. אוחנה מסרב מחשש להתפרקות. על עוד יום בשגרה העגומה של בית"ר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר הפגישה הקשה של אלי אוחנה והחשב חיים נבון עם בקרת התקציבים, בבית"ר ירושלים ממתינים להחלטתו של הבעלים אלי טביב בנוגע להמשך הדרך. הבעלים רוצה שאוחנה ימכור את עידן ורד ורק לאחר מכן אולי יסכים להפקיד ערבויות מינימליות של עד 4 מיליון שקל על מנת שהקבוצה תשרוד.

אם טביב לא יפקיד את אותן בטוחות, הבקרה תבהיר לאוחנה בשבוע הבא כי במצב כזה הקבוצה לא תוכל לשחק בליגת העל. בכל מקרה, המועדון יהיה חייב להסדיר את העניינים עד ה-15 באוגוסט. גם בבית"ר וגם בבקרה משוכנעים שטביב יזרים את הכסף כי במקרה של ירידת ליגה, המועדון עלול להגיע למצב של חדלות פירעון והבעלים עלול לאבד את הנכס.

בחזרה לבקרת התקציבים: כרגע שם לא מכירים ביותר מ-15 מיליון שקל הכנסות - הכסף שאמור להוות את הבסיס הרחב לתקציב של המועדון. חרם האוהדים צפוי להוריד את ההכנסות מכרטיסים ומנויים לאזור ה-5 מיליון שקל (לעומת 13 בעונה שעברה) ומבחינת הבקרה לקבוצה חסרות בטוחות של 7-8 מיליון שקל. זו הסיבה בגללה טביב נחוש למכור לפחות את אחד מהשחקנים הבכירים.

עוד בנושא:

גיא לוזון גער בשחקני בית"ר ירושלים על הדלפת שיחת הווטסאפ
עמותת האוהדים פנתה למבקר המדינה בנוגע להתאחדות וטביב
הצרות הכלכליות נמשכות: אקאנס תובעת מבית"ר 40 אלף יורו

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. ברני ארדוב
ירידת ליגה תפגע בכולם. טביב ואוחנה/ברני ארדוב

אוחנה לא מעוניין למכור את ורד כי הוא יודע שצעד כזה יוביל לדרישה של שחקנים נוספים לעזוב ואולי לגרום למאמן גיא לוזון להתפטר. גורם בקבוצה אמר: "אם טביב ישים עכשיו 3-4 מיליון שקל, הוא גם ירצה לחזור להתערב בהכל ותהיה אנדרלמוסיה שלמה. עדיף שייתן מכתב התנתקות, הקהל יחזור, ראש העיר ואנשי עסקים יתגייסו ואפשר יהיה להביא יותר כסף".

בסביבת ראש העיר, ניר ברקת, אמרו על מצבה של בית"ר: "זה עסק של טביב והוא ישים את הכסף שצריך. אם הוא חושש לשים היום תג מחיר של 20 מיליון שקל ומכתב התנתקות - זה בגלל שהוא יודע שברגע שזה יקרה, כל האווירה תהיה אחרת וגם יהיה רוכש. בן אדם שאומר לא ל-20 מיליון שקל ייתן לעסק להתפרק?".

המצב שכבר גרם להדחה מוקדמת מאירופה בשבוע שעבר, ישפיע גם על משחק גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. השחקנים החדשים לא יוכלו לשחק ודוד קלטינס פצוע, כך שלוזון ייאלץ להסתפק בהרכב משני מאוד. אחד השחקנים אמר: "אנחנו לא חוששים מהמשחק כי הדאגות שלנו אחרות, אבל ברור שמבינים שעם החוסרים שלנו וההתלהבות של מכבי, אנחנו עלולים לקבל בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully