וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיארטנסון: "מרוכז בעתיד שלי כאן", איביץ': "וידאר שחקן שלנו"

חלוץ מכבי תל אביב ומאמנו דיברו בסיום הניצחון 0:2 על רדניצ'קי על עתידו של האיסלנדי שכבש צמד. הסרבי הוסיף: "מרוצה למרות שהחמצנו הרבה. יהיה לנו הרבה יותר קשה בגומלין"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב לא התקשתה היום (חמישי) יותר מדי נגד רדניצ'קי הסרבית. היא ניצחה אותה 0:2 במשחק הביתי במסגרת הסיבוב השני המוקדם של הליגה האירופית, וסידרה לעצמה מקדמה משמעותית לקראת משחק הגומלין בסרביה בשבוע הבא. צמד של החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון (51, 69 בפנדל) סידר לצהובים ניצחון נוח, וגם הרחקה שטותית של עומר אצילי בצהוב שני בגלל התחזות ברחבה (79) לא הצליחה להרוס את החגיגה בנתניה.

כובש הצמד ואיש המשחק, וידאר קיארטנסון, אמר בסיום: "אני מרגיש טוב וחד יותר מאשר במשחקים הקודמים. אני חושב ששיחקנו טוב יותר, הגענו ליותר מצבים ממה שהגענו בשני המשחקים הקודמים. היה טוב לכבוש פעמיים במחצית השנייה. קרדיט לקבוצה כי שיחקנו טוב והגענו להרבה מצבים. רדניצ'קי קבוצה טובה שיכולה להעניש אותנו, יהיה משחק שונה בחוץ ואנחנו צריכים להתכונן להכול".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את רדניצ'קי
מוקדמות הליגה האירופית: אפואל ניקוסיה בדרך למפגש עם הפועל באר שבע

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. ברני ארדוב
"אני יכול להיות מרוצה, אבל זה לא נגמר". ולאדן איביץ'/ברני ארדוב

החלוץ הוסיף ואמר: "יש להם אוהדים טובים ויהיה שם משחק קשה". על עתידו אמר האיסלנדי: "אני בתל אביב וכרגע אין הצעות מתאימות למועדון. אני מתרכז רק בעתיד שלי כאן. אם מכבי תל אביב תקבל הצעה שהיא תחשוב שהיא טובה, אז נדון בזה. אבל כרגע אני רק מרוכז בעבודה שלי כאן".

מאמן הצהובים ולאדן איביץ': "אני מרוצה מהתוצאה, אבל החמצנו הרבה מצבים. התחלנו חזק במחצית הראשונה, שיחקנו משהו כמו 75% בחצי המגרש של היריבה וזה לא קל לייצר מצבים כשהקבוצה השנייה עומדת רק מאחורה. צריך לדעת לתקוף כמו שצריך מול חומה כזו. שיחקנו בסוף בעשרה שחקנים. אני יכול להיות מרוצה, אבל זה לא נגמר. יש משחק שני ואנחנו חייבים להיות חזקים שם כי אני מצפה למשחק קשה מאוד. יהיה לנו יותר קשה. סיימנו רק את המחצית הראשונה של ההתמודדות. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהיות זהירים כדי לתקן חלק מהדברים שעשינו לא טוב היום. נצטרך קודם כל לשחק בגביע הטוטו ביום ראשון ואז נתכונן לגומלין".

על וידאר קיארטנסון והעובדה שהוא עשוי להימכר בקרוב, אמר הסרבי: "וידאר שחקן שלנו, הוא איתנו והוא תחת חוזה אז הוא משחק במכבי. אני שמח ממנו כי הוא כבש שני שערים. יש לנו עוד שני חלוצים ואני שמח כי יש לי שלושה שחקנים טובים. עכשיו ניכנס לשתי מסגרות ואנחנו צריכים שלושה חלוצים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully