וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: 2:2 מביך לאטאלנטה מול פ.ק. סרייבו

הפתעה בברגמו: היריבה האפשרית של הפועל חיפה הוליכה 0:2, אבל הבוסנים חזרו. 0:5 לאפואל ניקוסיה על טאלין, בדרך למפגש עם הפועל באר שבע. הפסד לטל בן חיים, מהפך גדול להיברניאן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל חיפה עדיין לא חושבת על היריבה הבאה שלה במוקדמות הליגה האירופית, שכן היא עוד צריכה לעבור את FH אחרי 1:1 ביתי, אבל שחקניה ואוהדיה יופתעו לשמוע שגם אטאלנטה הסתפקה הערב (חמישי) בתיקו ביתי בסיבוב המוקדמות השני - 2:2 מול פ.ק. סרייבו. רפאל טולוי (11) וג'אנלוקה מאנצ'יני (45) העניקו למארחת מברגמו יתרון מבטיח שנראה כמו ניצחון קל, אבל המחליף האריס האנדז'יץ' (67) ואלאדין שישיץ' (72) השוו תוך חמש דקות והעבירו את ההכרעה לבוסניה עם הפתעה גדולה.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל חיפה סיימה ב-1:1 ביתי מול FH האיסלנדית
מוקדמות ליגת האלופות: סלטיק ביצעה מהפך מול רוזנבורג, גם אייאקס ניצחה

ג'אנלוקה מאנצ'יני שחקן אטאלנטה. GettyImages
מה שנראה כמו טיול, הסתבך עבור אטאלנטה. ג'אנלוקה מאנצ'יני/GettyImages

*** טובול קוסטנאי הקזחית השיגה יתרון קל לקראת מפגש אפשרי עם מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, לאחר שניצחה 1:2 את פיוניק ירבאן. הארמנים החזיקו מעמד במשך 49 דקות, עד שמקסים פדין התחיל לרקוד עם הכדור בצד ימין של הרחבה, ביצע כמה הטעיות ואז סובב עם הפאלש לפינה הרחוקה. השער הנפלא הזה גרם לפיוניק לצאת קדימה, ולמארחת היה זמן להשיג שער שני של אזאט נורגלאייב בדקה ה-81, אך הארמנים באו על שכרם עם שער חוץ יקר של רוסלן קוריאן בדקה ה-90. הגומלין ייערך כבר ביום שלישי בירבאן, כך שטובול תשחק באירופה יומיים לאחר משחק ליגה מול סגנית המוליכה קייראט.

*** אפואל ניקוסיה, כצפוי, לא התקשתה מול פלורה טאלין, הביסה אותה 0:5 ועשויה להיות יריבת הפועל באר שבע בסיבוב השלישי, אם האלופה הישראלית לא תחולל מהפך סנסציוני מול דינמו זאגרב אחרי התבוסה 5:0 בקרואטיה. יוהאן טבארס (25), לוקאס סוזה (44), נונו מוראיס (47 בפנדל), רולנד סולואי (73) ודלאטורה המחליף (78) כבשו לזכות אלופת קפריסין.

עוד באותו נושא

מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את רדניצ'קי

לכתבה המלאה
מקסים פדין שחקן טובול. אתר רשמי טובול, אתר רשמי
שער נהדר. מקסים פדין/אתר רשמי, אתר רשמי טובול

*** סביליה, שיאנית הזכיות של הליגה האירופית, החלה את המסע שלה לעבר התואר אותו הניפה שלוש פעמים ברציפות בין השנים 2014 ל-2016 עם 0:4 קליל בבית מול אויפשט. השוער הצ'כי החדש תומאש ואצליק שמר על רשת נקייה, כשחסוס נבאס הוותיק כבש בדקה השביעית וגם הוסיף בישול בהמשך. וויסאם בן ידר (32 בפנדל), פאבלו סראביה (43) ופרנקו ואסקס (92) השלימו.

*** ר.ב. לייפציג, אחת הקבוצות הבכירות שמשתתפות בסיבוב השני, הביסה 0:4 את האקן השבדית. ברומה הפורטוגלי כבש בדקה ה-35, הברזילאי החדש מתיאוס קוניה חגג שער בכורה נהדר בחלוף שלוש דקות, קווין קמפל הוסיף בדקה ה-50 וז'אן קווין אוגוסטן חתם שש דקות לסיום, אחרי שחברו שטפן אילסנקר הצליח לקבל אדום מיותר (81).

*** היברניאן הסקוטית, עדיין ללא אופיר מרציאנו הפצוע, ביצעה מהפך גדול בבית מול אסטרס טריפוליס וניצחה 2:3. יורגוס קיריאקופולוס (12 ו-35) כבש צמד לזכות היוונים, אבל מיודענו אפה אמברוז צימק בדקה ה-64, המחליף דייויד גריי השווה בדקה ה-77 ועל שער הניצחון בדקה השלישית של תוספת הזמן היה חתום פלוריאן קאמברי.

*** טל בן חיים שיחק 61 דקות בהרכבה של ספרטה פראג, שהפסידה 2:0 לספרטק סובוטיצה הסרבית. הקבוצה הצ'כית תצטרך לרשום ניצחון גדול בגומלין כדי להישאר במפעל.

ברומה שחקן ר.ב. לייפציג חוגג עם חבריו. GettyImages
ניצחון קל ללייפציג. ברומה חוגג/GettyImages

משחקים נוספים

אברדין - ברנלי 1:1
אוסייק - ריינג'רס 1:0
קייראט - אלקמאר 0:2
ויטורול - ויטסה 2:2
ונטספילס - בורדו 1:0

דינמו ברסט - אטרומיטוס 3:4
B36 - בשיקטאש 2:0
גנק - פולה אש 0:5
נורשלנד - א.י.ק סולנה 0:1
סנטה קולומה - ואלור 0:1

לאסק לינץ - לילסטרום 0:4
פרטיזן בלגרד - טרקאי 0:1
אופה - דומז'אלה 0:0
צ'יחורה - מאריבור 0:0
דאנדוק - א.א.ק לרנקה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully