וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: סלטיק ביצעה מהפך מול רוזנבורג, גם אייאקס ניצחה

אדואר (צמד) ואנצ'אם הצרפתים העניקו לאלופת סקוטלנד 1:3 ביתי מול רוזנבורג, בעוד סגנית אלופת הולנד גברה 0:2 על שטורם גראץ במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני

AP

אייאקס עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לעבר סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, לאחר שניצחה 0:2 את שטורם גראץ באמסטרדם ארנה. סגנית האלופה ההולנדית נהנתה מטעות של השוער יורג זיבנהנדל, שלא הצליח לעצור בעיטה של חכים זייש בדקה ה-15. את הפנדל של לאסה שונה בדקה ה-57 הוא דווקא עצר, אבל קשר נבחרת דנמרק היה על הריבאונד והעניק לקבוצתו יתרון של שני שערים לקראת הגומלין באוסטריה. דושאן טאדיץ' ערך בכורה כמחליף וגם דיילי בלינד נכנס לקראת הסיום וקיבל דקות ראשונות בקדנציה השנייה שלו במועדון.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
היכרות עם מלקום, הרכש החדש והמסקרן של ברצלונה
כוכב נבחרת איראן הצטרף לתומר חמד ובירם כיאל בברייטון

אודסון אדואר שחקן סלטיק. רויטרס
כיכב במהפך של סלטיק. אודסון אדואר/רויטרס

במסלול האלופות הייתה זו סלטיק שניצחה 1:3 את רוזנבורג. אלופת סקוטלנד נקלעה לפיגור בסלטיק פארק לאחר שער של המגן השמאלי בירגר מלינג בדקה ה-15, אבל הצרפתים של המארחת דאגו למהפך. אודסון אדואר השתחרר יפה ברחבה והשווה בדקה ה-43, כשחברו אוליבייה אנצ'אם חמק ממריוס לונדמו עם תרגיל נהדר ואז סובב בימין פנימה מ-17 מטרים, 40 שניות לאחר פתיחת המחצית השנייה. אדואר השלים צמד עם הקפצה אלגנטית בדקה ה-75 והסקוטים יגיעו לגומלין בנורבגיה עם מקדמה נאה. ניר ביטון הפצוע לא שותף.

שלושת המשחקים המוקדמים של היום לא הניבו שערים. באטה בוריסוב סיימה ב-0:0 מול ה.י.ק הלסינקי וכך גם לודוגורץ מול וידאוטון וקוקסי האלבנית מול קרבאח האזרית.

עוד באותו נושא

מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע הובסה 5:0 על ידי דינמו זאגרב

לכתבה המלאה
בירגר מלינג שחקן רוזנבורג כובש מול סלטיק. רויטרס
שער החוץ עוד משאיר תקווה לרוזנבורג. בירגיר מלינג כובש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully