וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.7: שורלה הושאל לפולהאם, עלירזה ג'הנבאחש בברייטון

חלוץ דורטמונד ונבחרת גרמניה עובר לפרמיירליג. חבר חדש לחמד וכיאל: השחפים שברו את שיא המועדון וישלמו לאלקמאר כ-17 מיליון ליש"ט. אתלטיקו החתימה את ג'לסון, גולובין סיכם במונאקו

AP

העברות

* פולהאם שאלה את אנדרה שורלה, שחקן נבחרת גרמניה ובורוסיה דורטמונד, לעונה אחת. "אני שמח להיות כאן וכבר לא יכול להתחיל לשחק", אמר.

* באיירן מינכן הודיעה רשמית על צירופו של אלפונסו דייויס הקנדי בן ה-17 מוונקובר וויטקאפס. החלוץ הצעיר חתם לחוזה על חמש שנים בשורות הבווארים.

* רשמית: לאונרדו הברזילאי, ששיחק שנים רבות בעבר במילאן, מונה היום למנהל הטכני של המועדון. האם המינוי הראשון שלו יהיה אנטוניו קונטה?

* חבר חדש לחמד וכיאל בברייטון: הקבוצה הודיעה היום על החתמתו לחמש שנים של עלירזה ג'הנבאחש, הקיצוני האיראני שמגיע מקבוצת אלקמאר ההולנדית. ג'הנבאחש, ששיחק בהרכב של איראן במודיאל האחרון, מגיע תמורת סכום משוער של 17 מיליון ליש"ט שזהו שיא ההעברות של הקבוצה הצנועה שתשחק עונה נוספת בפרמיירליג.

* יורדי קלאסי, הקשר ההולנדי בן ה-27 של סאות'המפטון, חזר לקבוצת נעוריו פיינורד בהשאלה לעונה אחת.

* הופנהיים רכשה את הבלם קאסים נוהו מיאנג בויז בסכום של 8 מיליון יורו. הגנאי בן ה-23, שהרשים במדי אלופת שוויץ, חתם לחמש שנים וישחק עם הופנהיים בשלב הבתים של ליגת האלופות.

* רובין קאזאן הודיעה על צירופו של החלוץ הוותיק אלכסנדר בוכרוב בן ה-33, שכבר שיחק במדי הקבוצה בין 2004 ל-2010. בשנים האחרונות הוא נדד בין זניט סנט פטרבורג, אנז'י ורוסטוב.

* אתלטיקו מדריד השלימה את החתמתו של ז'לסון מרטינס, 23, הקשר הקיצוני של ספורטינג ליסבון, שחתם לשש שנים בקולצ'ונרוס. באתלטיקו טוענים שהשחקן הגיע בחינם, למרות דיווחים שתיאלץ לשלם עליו 45 מיליון יורו. לז'לסון יש 19 הופעות במדי נבחרת פורטוגל, אשתקד הוא כבש 13 שערים ב-52 הופעות במדי ספורטינג.

* אתלטיקו, שרכשה גם את המגן ג'וני קסטרו מסלטה ויגו, שלחה אותו מיד בהשאלה לוולבס.

* סביליה הודיעה רשמית על החתמתו של סרג'י גומס, 26, מגן סלטה ויגו, שעובר תמורת 5 מיליון יורו. השחקן, שגדל בברצלונה. חתם ל-4 עונות.

* בורנמות' החתימה את מגנה השמאלי של לגאנס דייגו ריקו (25) תמורת 12 מיליון יורו. הספרדי חתם לארבע שנים.

* שחקנה של ליון לשעבר, קלמון גרנייה (27) עבר מגנגאן לראן תמורות 4 מיליון יורו. הקשר הצרפתי חתם על חוזה לשלוש שנים.

* נוריץ' החתימה לשנתיים את השוער ההולנדי טים קרול (30) בהעברה חופשית אחרי שחוזהו בברייטון הסתיים.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מלקום נחת בברצלונה לאחר ה"מחטף" ונישק את הסמל: "זה חלום ילדות שהתגשם"
מונצ'י: "היה לנו חוזה עם בורדו ועם מלקום, שוקלים צעדים משפטיים"

שמועות

* סגן נשיא מונקו אישר בראיון ברוסיה כי המועדון הגיע לסיכום על צירופו של קשר צסק"א מוסקבה אלכסנדר גולובין. לדברי וסילייב: "כל הפרטים נסגרו והוא יחתום אצלנו לחמש שנים. אני יכול להבין את אלכסנדר שהעדיף אותנו על פני צ'לסי כי הקישור של הקבוצה הלונדונית עמוס". גולובין אמור להגיע לבדיקות רפואיות בנסיכות מחר (חמישי).

* בספרד מדווחים שוולנסיה בדקה את האפשרות להחתים את מישי בטשואיי, חלוצה של צ'לסי ונבחרת בלגיה.

* מי יהיה שוער ריאל מדריד? אלופת אירופה מחפשת מחליף לקיילור נבאס בין הקורות, ואחרי שבאנגליה נטען היום כי הבלאנקוס עשויים לפנות לשוער נבחרת צרפת וטוטנהאם הוגו לוריס - ב"דיילי מייל" מבהירים כי המטרה העיקרית היא קודם כל טיבו קורטואה, שוער צ'לסי ונבחרת בלגיה, וריאל כבר הגיעה עמו לסיכום, אך כעת יש לסגור את הפרטים מול צ'לסי.

* באיטליה טוענים: מילאן במשא ומתן מתקדם עם אנטוניו קונטה, המאמן שפוטר מצ'לסי, במטרה שיחליף את ג'נארו גאטוסו על הקווים. כמו כן, מילאן רוצה לצרף גם איוון גאזידיס, מנכ"ל ארסנל, בניסיון לשקם את הצד הניהולי של המועדון (אחרי שהמנהל הספורטיבי מסימיליאנו מיראבלי והמנכ"ל מרקו פאסונה פוטרו השבוע).

* נשיא נאפולי דה לורנטיס חושף: "הייתה לנו הצעה של 100 מיליון יורו מקבוצה מהפרמיירליג על קאלידו קוליבאלי, אבל הוא לא למכירה".

* ESPN מדווח שמנצ'סטר יונייטד וצ'לסי רוצות את טיאגו אלקנטרה, 27, קשר באיירן מינכן, כשהקבוצה הגרמנית רוצה להוריד קצת מהעומס שלה בקישור. המחיר, 70 מיליון יורו, עלול להרתיע את האנגליות.

* ג'רום בואטנג לפריס סן ז'רמן: תומאס טוכל רוצה את השחקן, בואטנג רוצה לעבור לצרפת, אבל באיירן מינכן דורשת 60 מיליון יורו, ופ.ס.ז' לא יכולה לשלם את הסכום בגלל מגבלות פייר פליי. בגרמניה טענים שבואטנג וטוכל כבר נפגשו בחודש מאי, וגם בשבוע האחרון.

מלקום עבר את הבדיקות בברצלונה

* מצאה את הכוכב? "רדיו מארקה" טוען שריאל מדריד סימנה את חלוצה של פריס סן ז'רמן ונבחרת אורוגוואי, אדינסון קבאני, והיא מתכוונת להגיש עליו הצעה רשמית בקרוב.

* עוד במדריד: ה"דיילי מייל" טוען שהבלאנקוס גיששו לגבי קשרה בן ה-19 של בורוסיה דורטמונד, כריסטיאן פוליסיץ' האמריקאי. הדיווח מספר שהגרמנים שמו על הכישרון הצעיר תג מחיר של 65 מיליון יורו.

* רשת RMC מדווחת שליון הציעה 30 מיליון יורו על בלם ברצלונה ונבחרת קולומביה, ג'רי מינה. המכשול, לטענת הדיווח, היא הצעה דומה של מנצ'סטר יונייטד שחושקת גם כן בבלם.

* בנוסף, בבריטניה מדווחים שמאמן השדים האדומים, ז'וזה מוריניו, אינו מרוצה מהקיץ של קבוצתו. על פי דיווח ב"דיילי מייל", הפורטוגלי מתוסכל מכך שהמועדון לא מצליח להשיג אף מטרת רכש אותה הוא מציב. חלק מהשמות שמוריניו מעוניין בהם הם טיאגו אלקנטרה, הארי מגווייר ולאונרדו בונוצ'י.

* בדרך למעבר מפתיע? ה"מירור" טוען שקריסטל פאלאס נמצאת על סף סגירת מעברו של יאיא טורה לקבוצה בהעברה חופשית.

* ה"גאזטה דלו ספורט" מדווח שווסטהאם ולסטר מעוניינת בקשר יובנטוס סטפנו סטורארו.

* לא הגיע מלקום, אולי יגיע הירווינג לוסאנו? במקסיקו טוענים שהכישרון הגדול של PSV איינדהובן עשוי להגיע לרומא במקום הברזילאי שהבריז וחתם בברצלונה. בהולנד טוענים שתג המחיר שלו לא יירד מ-50 מיליון יורו.

שחקן נבחרת מקסיקו, הירווינג לוסאנו. רויטרס
יגיע לרומא? הירווינג לוסאנו/רויטרס

דקל קינן מציג: עברית וערבית בסינסינטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully