וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונצ'י: "היה לנו חוזה עם בורדו ועם מלקום, שוקלים צעדים משפטיים"

המנהל הספורטיבי של רומא ניפק מונולוג עצבני בנוגע ל"מחטף" שביצעה ברצלונה: "הנשיא שלי אילץ אותי להגיש הצעה חדשה בניגוד לרצוני. כשהבנתי שיש פה מכירה פומבית אמרתי 'עד כאן'. נביא שחקן טוב יותר ממלקום"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

המנהל הספורטיבי של רומא מונצ'י הכריז כי המועדון שוקל נקיטת צעדים משפטיים בגין "המחטף" שהוביל לביטול עסקת ההעברה של מלקום מבורדו לארץ המגף. בסופו של דבר מלקום הצטרף הערב (שלישי) לברצלונה שהגישה לצרפתים הצעה גבוהה יותר עבור הקשר הברזילאי בן ה-21.

מונצ'י התייחס למשא ומתן שנוהל עם הקבוצה הצרפתית ואמר: "אחרי כמה ימים של עבודה היה לנו חוזה מוכן אתמול בשעה חמש. ההסכם אושר על ידי סוכנו של השחקן ועל ידי בורדו. המועדון הצרפתי נתן לו אישור לעזוב והוא אמור היה לנחות ברומא בשעה 11 בערב".

"היינו רגועים ובטוחים", המשיך מונצ'י, "שלושים דקות אחרי ההסכם עם בורדו הנשיא של רומא (ג'יימס פלוטה) התקשר אליי ואמר לי שלצרפתים עדיף להוציא הודעה בנושא וכך אכן היה. גם אנחנו נאלצנו להוציא הודעה משלנו על הסיכום. שעה לאחר מכן החלו השמועות על כך שברצלונה מעוניינת במלקום. ההפתעה הגיעה כאשר אחד מנציגיו של השחקן התקשר אליי ואמר לי שבורדו מונעת ממנו להמריא לרומא. בשלב הזה התקשרתי לנשיא בורדו והוא אמר לי שהם קיבלו הצעה יותר טובה מברצלונה ושעלי להשוות את ההצעה שלהם. אמרתי לו שיש לנו הסכם ואז הוא אמר לי ששום מסמך לא נחתם. התקשרתי לנשיא שלי ג'יימס פלוטה והוא אמר לי להציע הצעה גבוהה יותר מאשר ברצלונה בניגוד לרצוני".

עוד בנושא
לירוי סאנה: "צ'לסי היא האיום הכי גדול על מנצ'סטר סיטי"
רשימת המועמדים לשחקן השנה של פיפ"א: רונאלדו, מסי וסלאח בפנים
הספונסר של אינטר: "מקווה שנצליח להחתים את מסי, איך אפשר להגיד לו לא?"

מונצ'י המנהל הספורטיבי של רומא. GettyImages
"פלוטה דחף להצעה הטובה ביותר האפשרית". מונצ'י/GettyImages

המנהל הספורטיבי המשיך לתאר את שרשת האירועים הדרמטית: "התקשרתי לנשיא בורדו ואמרתי שיש לנו הצעה חדשה והוא ביקש אותה בכתב. היום (שלישי) ב-11 בבוקר הסוכן שלו (מלקום) אמר לי שיש ישיבה כדי לסדר הכול. אבל בהמשך אותו סוכן אמר לי להגיש הצעה חדשה כי ברצלונה לוחצת. ואז אמרתי 'זהו זה'. זה לא משא ומתן אלא מכירה פומבית. אנחנו לא ממשיכים. עכשיו אנחנו שוקלים לנקוט בצעדים משפטיים".

לסיכום קבע מונצ'י: "אני אומר לאוהדי רומא, אנחנו עובדים מאוד קשה עכשיו כדי לזהות שחקן שרוצה לבוא לרומא ורמתו היא שווה או אף עולה על זו של מלקום".

עוד באותו נושא

המחטף הושלם: ברצלונה הודיעה על החתמתו של מלקום הברזילאי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully